وبلاگ

بهترین قالیشویی در گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت کرج یکی از بهترین قالیشوییها در کرج بوده که برای تمام استان البرز سرویس دارد . قالیشویی در گوهردشت جزو مراکز مدرن است که از تجهیزاتی پیشرفته در کارخانه خود استفاده میکند . از زمان های دور تا کنون از فرش برای زیرانداز و کف پوش خانه استفاده شده است. و همواره شستشوی آن مسئله مهمی به شمار میرفته است. در گذشته بیشتر فرش ها در منازل شسته میشد اما سبک زندگی امروزی و زندگی های آپارتمان نشینی و از همه مهم تر مسئله کمبود آب باعث شده تا مردم شستشوی قالی را به قالیشویی بسپارند .

بهترین قالیشویی در گوهردشت کرج در سال 1402

قالیشویی فوری در گوهردشت کرج

قالیشویی وزیر سریعترین قالیشویی در گوهردشت کرج است .در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با قالیشویی سریع گوهردشت تماس حاصل نمایید و جهت ثبت سفارش یا راهنمایی با کارشناسان ارتباط برقرار نمائید .

قیمت قالیشویی در گوهردشت کرج

قیمت شست و شو در مراکز مختلف متفاوت خواهد بود. تعیین قیمت علاوه بر نوع سفارش به عوامل دیگری همانند رنگ فرش ، ماشینی و دستباف بودن  وهمچنین جنس مواد بکار رفته و راه شست و شو مانند بخارشویی، خشک شویی و شست و شو  با مواد لکه بر و مواد شوینده مورد استفاده نیز بستگی دارد. البته لازم به ذکر است روش سنتی موجب بالا رفتن هزینه می شود زیرا هم زمان شستشو بالا میرود هم تعداد نیروی انسانی و فرآیند خشک شدن  افزایش می یابد .

خدمات قالیشویی در گوهردشت کرج

خدمات قالیشویی در گوهردشت کرج

آیا انتخاب یک قالیشویی خوب در گوهردشت کرج سخت است ؟ اگر قالیشویی خدمات خوبی ارائه بدهد این انتخاب دشوار نخواهد بود. پاره ای از خدمات قالیشویی در گوهردشت کرج را به شما معرفی میکنیمخدمات تخصصی قالیشویی شستشوی فرش دستبافت فرش اعلا و گل ابریشم وماهی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی با مدرن ترین دستگاه :

موکت، پتو، پشتی، ملافه، پرده، موکت و مبلمان. شستشو بدون چروک و بدون شکستگی فرش وآبگیری کامل روفوگری قالی ترمیم و مرمت رفع انواع سوختگی شیرازه بافی معمولی و قیطونی و ریشه بافی با استاد کار. نصب انواع محافظ ریشه و با سرویس دهی با عالیترین و نازلترین قیمت مرمت  بازسازی ریشه زنی و رنگ برداری تحویل ۲۴ الی ۴۸ساعته دانستن این نکات مهم برای انتخاب یک قالیشویی خوب در کرج بسیار مفید خواهد بود.

مطلب مرتبط/قالیشویی در باغستان کرج

شستشوی اتوماتیک فرش در گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت کرج، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت مینمایند. در روش قالیشویی به روش اول  هم کارکنان و هم دستگاه های اتوماتیک در فرآیند شستشوی قالی فعالیت دارند. در این روش وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، خاک گیری و سایر لوازم دیگر مجهز به برق میباشند. و تنها متصدی، وظیفه طی مراحل را با دستگاه های برقی عهده دار بوده. درست است که این روش نیمه مکانیزه میباشد اما نیروی انسانی در این روش بسیار تاثیر گذار بوده .

در روش مکانیزه ، تمامی مراحل شستن فرش ها؛ از صفر تا صد ، توسط دستگاه مکانیزه و به صورت اتومات شکل میگیرد.  و تنها برای جابجایی احتیاج به نیروی انسانی میباشد. در این روش حتی آبگیری و خشک کردن نیز بدون دخالت انسان میباشد و رول کردن و کاور کردن  نیز با دستگاه انجام میشود .

وجه تمایز و دلایل انتخاب قالیشویی گوهردشت کرج

وجه تمایز یک قالیشویی معتبر با بقیه قالیشویی ‌ها در این است که یک قالیشویی معتبر و متعهد کیفیت کار خود را فدای هیچ چیزی نمی کند. همواره به فکر جلب رضایت و تامین نظر مشتری میباشد. متاسفانه در هر صنفی افرادی پیدا می شوند که کم کاری می کنند یا این که نسبت به مسئولیتی که دارند تعهدی از خود نشان نمی دهند. از این رو بسیار مهم است که برای سپردن فرش، موکت، مبل و … برای شستشو به فکر پیدا کردن یک قالیشویی معتبر باشید.

حال این سوال مطرح می شود که ویژگی های یک قالیشویی معتبر در گوهردشت چیست؟ با ما همراه باشید  تا به جواب این سوال برسید. در ادامه مهترین فاکتورها و ویژگی های یک قالیشویی معتبر را بیان می کنیم. بعضی موارد هستند که باعث تفاوت قالیشویی ها با یکدیگر میشوند که قبل از اتخاب باید حتما از آن اطلاع داشته باشید :

  1. ضمانت شستشوی فرش
  2. عضویت در اتحادیه قالیشویی
  3. نرخ ثابت قالیشویی
  4. نحوه شستشوی فرش
  5. ارائه خدمات تخصصی
  6. کارخانه ی مکانیزه
  7. تحویل بموقع
  8. پرسنل مجرب

ثبت سفارش

قالیشویی در کرج برای ثبت سفارش در قالیشویی وزیر می توانید از طریق شماره زیر با ما همراه باشید :

Tel:02691001818

Tel:02634656506

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا