وبلاگ

معرفی بهترین قالیشویی گلشهر کرج

قالیشویی گلشهر کرج  بهترین قالیشویی در کرج است که میتوانید با ما این مجموعه را بیشتر بشناسید . از آنجا که هر فرد،متناسب با،محل سکونت،به دنبال قالیشویی است،ما تصمیم گرفتیم،بهترین قالیشویی گلشهر کرج را به شما معرفی کنیم، که قالیشویی وزیر،کرج نام دارد و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان استان البرز می باشد .

معرفی بهترین قالیشویی گلشهر کرج در سال 1402

مدیریت قالیشویی وزیر کرج شاگرد استاد اسدی بوده که ایشان نیز اولین شاگرد حاج علی حسین زاده بنیانگذار کارخانه قالیشویی در ایران بوده اند .

حاج علی حسین زاده،در شستشوی تخصصی فرش،دستبافت مهارت داشته،بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات و فرمول های شستشوی فرش توسط ایشان طراحی و اجرا شده است  .

اهمیت شستشوی فرش

همه ی قالیهای مورد استفاده ، اعم از قالیهایی که،برای مفروش کردن،منازل به کار می روند،یا قالیهایی که جنبه ی تزئینی داشته و به عنوان تابلو بر روی دیوار نصب می شوند،همه و همه پس از چندسال به علت مجاورت دائمی با انواع آلودگیها می بایست شسته شده و تمیز گردند . حتی هوای مجاور ما آلوده کننده است،ذرات گرد و غبار آن در لا به لای پرز فرش فرو رفته،در بلند مدت باعث چرک،تیره شدن سطح فرش می گردند، بنابراین شستشوی فرش امری است اجتناب ناپذیر،اما مراحل آن و روشهای شستشو دارای ویژگیهای خاصی است، که باید به افراد متخصص در زمینه شستشوی فرش سپرد تیم تخصصی قالیشویی وزیر شستشوی فرشها را به بهترین شکل و با جدیدترین فرمولها انجام می دهد .

چگونگی قالی تکانی

  • در آغاز برای تکاندن،زدودن گردوخاک،از قالی از چوب استفاده می کردند. به عبارتی با زدن چوب بر بدنه فرش این کار انجام می شد . این روش مضرات و مشکلاتی داشت .
  • آلوده کردن هوا و محیط اطراف با گردوخاک
  • گرفتار کردن افراد و کارگران درگیر بعد از مدت طولانی به بیماریهای ریوی
  • سختی کار برای کارگران که در هر شرایط جوی باید در محیط باز کار می کردند
  • عدم تمایل به کار در چنین شرایطی که باعث کندی کار و گاهی تعطیل شدن کار می شد .
  • ضربه به تارو پود و ایجاد زدگی و خوردگی در فرش از جمله این مشکلات بود .

حاج علی حسین زاده ، اولین دستگاه قالی تکانی،راساخت.تمام عیوب روش سنتی،را از بین برد.سرعت عمل بسیار زیادی در کاربوجودامد.قالیشویی وزیر، با استفاده از تجهیزات به روز قالی تکانی را انجام می دهد.با اینکار تمام گردوغبار و آلودگی های پنهان در دل فرش از بین می رود. قالیشویی وزیر، مجهزترین قالیشویی گلشهر کرج است .قالیشویی وزیر،بهترین قالیشویی گلشهر کرج است. با استفاده از کادری مجرب،به شستشو انواع فرش می پردازد .

قالیشویی وزیر،خوش قول ترین،قالیشویی گلشهر کرج است.پرسنل بسیار خوش برخوردی دارد.سیستم پیگیری این قالیشویی بسیار قوی است.چرا که رضایت مشتری را بسیار حائز اهیمت می داندو همین مسئله موجب افزایش روز افزون مشتریان قالیشویی وزیر می باشد .

پیشرفت در شستشو قالی

یکی از خاطراتی که در کودکی به یاد داریم،شستشوی فرش در حیاط منزل بوده، با توجه به فضای موجود،کار به صرفه ای بود و ضرری برای فرش به دنبال نداشت.هر چند سال یکبار فرش تعویض نمی شد.شناخت کافی نسبت به فرش و نحوه شستشو آن داشتیم .

امروزه با توجه، به کوچک شدن منازل،نبود فضای کافی،برای شستشودرمنزل،نمیتوان همچون گذشته،به شستشوی فرش ادامه داد.ازطرفی تنوع در فرش ها،بسیار بالا رفته،با پیشرفت تکنولوژی،ساخت دستگاه های جدید،شناخت فرش بسیار دشوار شده،اگر بخواهیم،درمنزل شستشوی فرش را انجام دهیم،یا حتی به قالیشویی،غیرمجازفرش خود را بسپاریم،احتمال از بین رفتن فرشمان زیاد خواهد بود و با توجه به هزینه های بالای خرید فرش بهتر است فرش خود را به قالیشویی مجاز که دارای کادر حرفه ای باشد بسپارید تیم و مجموعه وزیر ،حرفه ای ترین قالیشویی گلشهر کرج است که با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و کر اسلامی فرش را شستشومی دهد .

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی گلشهر کرج

قالیشویی وزیر معروفترین قالیشویی گلشهر کرج است که برای تمامی فرشهای ماشینی و دستبافت حتی موکت و قالیچه عملیات خاک گیری را به بهترین شکل انجام می دهد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید متخصصین قالیشویی وزیر قبل از شستشو فرش را با دقت بررسی می کنند که در صورت پارگی ، سوختگی و نیاز به خدماتی مانند ریشه و شیرازه قبل از شستشو در صدد ترمیم و رفو فرش برآیند تا فرش شما آسیب نبیند. مرحله بعدی لکه برداری است ، ابتدا لکه ها را بررسی می کنند و پس از شناسایی نوع لکه،مواد شیمیایی و لکه بر مخصوص را روی لکه ها می گذارند و با تمام دقت تمام لکه ها را از بین می برند .

بعد از پاک شدن لکه ها نوبت شستشوی کامل فرش می باشد قالیشویی وزیر با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و متناسب با جنس فرش، شانه و تراکم ، فرش را شستشو می دهند .

بعد از شستشوی کامل ، فرش آبگیری می شود و برای خشک شدن به گرمخانه می رود . البته گرمخانه برای فصول سرد استفاده می شود.درصورت هماهنگی،با مشتری جهت تحویل زودتر،از زمان مقرر در گرمخانه خشک می شوند . در فصول گرم از روش های مختلفی مانند پهن کردن روی شن و پهن کردن روی دار استفاده می شود.

در کل قالیشویی وزیر، به کیفیت شستش،در قالیشویی گلشهر کرج معروف است. به هیچ عنوان با مسائلی مانند چین خوردگی رو به رو نخواهید شد.

قالیشویی تمام اتوماتیک در گلشهر کرج

قالیشویی تمام اتوماتیک در گلشهر کرج

قالیشویی وزیر کرج،مجهزترین قالیشویی، گلشهر کرج است.ازدستگاه های تمام اتوماتیک،برای شستشوی فرش استفاده می کند. کمتربودن، نیروی انسانی نشان از،مجهز بودن قالیشویی، به دستگاه های روز دنیاست.موجب تسریع در کار می شود،البته این سرعت العمل،هرگز باعث آسیب،از بین رفتن فرش شما نمی شود.تجهیزات کارخانه قالیشویی وزیر،متناسب با سلامت فرش ساخته شده اند.از دقت بالایی برخوردار هستند.ازبهترین و مرغوب ترین مواد شوینده برای شستشوی فرش استفاده می شود .

اگر به دنبال یک قالیشویی خوب هستید که متناسب با زمان بندی شما فرشها را جمع آوری و تحویل بدهد ما به شما قالیشویی وزیر کرج را معرفی می کنیم .قالیشویی وزیر سریعترین قالیشویی گلشهر کرج است، هر زمان احساس کردید نیاز به قالیشیویی فوری گلشهر دارید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان قالیشویی وزیر در سریعترین زمان ممکن خود را به فرش شما برسانند .

موقعیت های اضطراری جهت تماس با قالیشویی گلشهر کرج

  • رفع لکه چای
  • رفع لکه لاک
  • چپ شدن مایعات روی فرش دستبافت
  • آب گرفتگی و خیس شدن فرش
  • پرت شدن زغال روی فرش

در هر کدام از موقعیت های بالا به هیچ عنوان به فکر رفع لکه در منزل و به صورت خودسرانه نباشید زیرا ممکن است با توجه به نداشتن علم رفع لکه فرش ،موجب بیشتر شدن و یا حتی از بین نرفتن لکه به صورت دائم شوید . پس بدون معطلی شماره تلفن قالیشویی وزیر کرج را بگیرید تا از وارد شدن آسیب های جدی به فرشتان جلوگیری کنید .

قالیشویی وزیر تمیز ترین قالیشویی گلشهر کرج است . به همان میزان که سرعت در کار را رعایت می کند کیفیت و تمیزی فرش را در اولویت کار قرار می دهد.

م

قیمت شستشوی فرش در قالیشویی گلشهر کرج

قالیشویی وزیر کرج عضو اتحادیه می باشد و مطابق نرخ اتحادیه کار می کند اما :

قیمت شستشو فرش به موارد زیادی بستگی دارد که حتما باید بدانید تا از نحوه قیمت

گذاری به صورت کامل آگاه باشید .

  • متراژ فرش و تعداد فرش
  • نوع رنگ فرش
  • شانه فرش
  • تراکم فرش
  • جنس فرش
  • دستبافت یا ماشینی بودن فرش
  • مشخص شدن نوع خدمات فرش (ریشه ، شیرازه ، سئختگی و …)

هر کدام از این موارد،به نحوی بر روی قیمت،فرش تاثیر گذار هستند.بنابر این حتما شناسنامه فرش را چک کنید، تا از اطلاعات حدودی مانند شانه و تراکم مطلع شوید . توجه داشته باشید،که اگر،فرش شما نیاز،به ترمیم  ومرمت دارد،برای هزینه ی بالا ترمیم فرش را به تعویق نیندازید.چرا که هر چه دیرتر کارهای ترمیم فرش انجام شود هزینه و وقت بیشتری نیاز دارد .

مطلب مرتبط/قالیشویی درهفت تیرکرج

قالیشویی شعبه گلشهر کرج

قالیشویی شعبه گلشهر، بهترین کیفیت شستشو، را برای فرشهای مشتریان عزیز، در نظر میگیرد،زیرا یکی از وسیله های زینت بخش خانه های ایرانی ، فرش می باشد. فرش های کوچک تا بزرگ ؛ با تارو پود های رنگی و زیبا.

فرش های زیبا که بر روی زمین پهن می شوند و جلوه زیبایی به منزل می دهند. قطعا فرش ها کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند.البته اگر فرش شما در معرض کثیفی زیاد نیست ، شستشوی سالی یک بار برای آن کافیست. فرش ها در رنگبندی زیادی مورد استفاده قرار می گیرند، امروزه سلیقه ها به سمت انتخاب فرشهای رنگ روشن می باشد. فرش های رنگ روشن هم زود به زود کثیف می شوند.

قالیشویی فوری کرج گلشهر

یک قالیشویی خوب ویژگیهایی دارد،باعث تمایز با سایر مراکز نظافتی میشود،مختصری از این ویژگیها را به شما یادآور میشویم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید قالیشویی خوب است که :

  1. به مکان زندگی مشتری نزدیک تر باشد.
  2. دارای مجوز رسمی از سمت اتحادیه باشد.
  3. در ارائه خدمات خود به موقع و سر وقت رسیدگی کند.
  4. قیمت بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی باشد.
  5. و از همه مهمتر قالیشویی که در ارائه خدمات خود صادق و قابل اعتماد باشد.
  6. مشتریان قبلی، از خدمات ارائه شده،رضایت کامل داشته باشند.
  7. به فرش های گران قیمت و یا یادگاری شما آسیب وارد نکند و از مواد شوینده مرغوب جهت شستشوی فرش استفاده نماید.

قالیشویی وزیر بهترین قالیشویی شعبه گلشهر است زیرا تمام ویژگیهای یک قالیشویی خوب را دارد .

تماس با قالیشویی گلشهر کرج

قالیشویی وزیر کرج ،برای تمام نقاط گلشهر کرج

سرویس دهی دارد.و تمامی ساکنین گلشهر می توانند از خدمات بی نظیر و حرفه ای قالیشویی وزیر بهره مند شوند . ا

tel:09390255966

tel:02634656506

همچنین می توانید از قسمت ثبت سفارش آنلاین در هر لحظه از شبانه روز درخواست سرویس قالیشویی دهید .

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا