وبلاگ

بهترین قالیشویی در خرمدشت کرج

قالیشویی در خرمدشت کرج یکی ازبهترین قالیشویی ها دراستان البرز است و به بافت فرش و نحوه شستشوی هر فرش آشنایی کامل دارد.همانطورکه میدانیدتراکم و شانه درکیفیت فرش بسیار تاثیرگذاراست.نحوه شستشوی فرش متناسب با کیفیت فرش انجام میشود.شانه و تراکم گره های طولی و عرضی فرش هستند. بنابراین قالیشویی در خرمدشت کرج مقاله ای تهیه نموده تا با گره و انواع آن آشنا شوید.

بهترین قالیشویی در خرمدشت کرج در سال 1402

گره فرش چیست ؟

به پیچیدن یا چرخاندن نخ پشم به دور یک جفت تار زیر و رو به نحوی که دو سر نخ پشم پس از پیچیدن به دور چله ها از روی فرش بیرون آید و تشکیل یک پرز دولا در سطح فرش را بدهد گره میگویند.

کلیه بافندگان مناطق مختلف در سرتاسر ایران از دو نوع گره ی متداول برای بافت فرش استفاده می نمایند :

۱-گره فارسی باچاقو یاکادکهای فارسی که فاقدقلاب هست انجام میشود.

۲-گره ترکی به روش معروف ترکی واز چاقوی قلابدار استفاده میشود.

نحوه شستشو قالی با قالیشویی در خرمدشت

فرش ماشینی در تمام خانه های  ایرانی پیدا میشود و سالانه نیاز به شستشو دارد . برای شستشوی فرش ماشینی ابتدا باید انواع آن را بشناسیم تا بتوانیم شستشوی مناسب را برای آن انتخاب کنیم. چنانچه شستشوی فرش ماشینی اصولی باشد کیفیت فرش حفظ می‌شود و حتی طول عمر قالی افزایش می یابد. بنابراین در انتخاب قالیشویی دقت کنید تا علاوه بر دریافت خدمات خوب باعث افزایش عمر قالی شوید . قالیشویی در خرمدشت کرج بهترین قالیشویی کرج است. تمامی مواردفوق رارعایت نموده و میتوانیدبا خاطری آسوده ازاین قالیشویی خدمات دریافت کنید .

مطلب مرتبط/قالیشویی در پیش اهنگی

چگونگی انتخاب قالیشویی

فرش های ماشینی به دلیل دارا بودن الیاف پلاستیکی گرد و غبار بیشتری را نسبت به فرش های دستباف به خود جذب میکند. ازاین روانتخاب قالیشویی مناسب و درجه یک الزامی است.یکی ازمهمترین معیارهای انتخاب قالیشویی مناسب داشتن مجوز ازسمت اتحادیه صنف قالیشویان شهراست. ویژگی دیگر در اولویت انتخاب قالیشویی فرش ماشینی مهارت آن در خشک کردن و ترمیم و رفوگری است که قالیشویی در خرمدشت کرج از رفوگران حرفه ای و با سابقه در این زمینه بهره می جوید .

این نکته را باید در نظر داشت که تحویل سالم فرش نیازمند به یک قالیشویی مکانیزه و مجهز است که روشهای مدرن را جایگزین روش های سنتی مانند خشک کردن سنتی انجام دهد تا فرش شرایط بد آب و هوایی را متحمل نشود.

قالیشویی وزیر شعبه خرمدشت کرج

قالیشویی وزیر شعبه خرمدشت کرج

خشک کردن فرش توسط قالیشویی در خرمدشت کرج

بعدازشستشوی فرش دردستگاه قالیشویی،مهمترین مساله خشک کردن فرش است.زیرا همانطور که میدانیددرصورتی که آب درفرش باقی بماندرنگ فرش به زردی میزند.گاهی اوقات باعث بوی نم گرفتن میشود.که اصلا مساله خوشایندی نیست.قالیشویی درقزل حصاربرای خشک شدن کامل فرش ها ابتداآنها رادردستگاه خشک کن قرارمیدهد. دستگاه های خشک کن فرش معمولا دردونوع آبگیرلوله ای و آبگیردیگی،به دوصورت درداروبدون درساخته میشوند.معمولادر قالیشویی های پیشرفته ازمدل آبگیرلوله ای استفاده میشود.این آبگیرازنظرزمان عملکرد بسیارسریع بوده و تمام آب موجوددرفرش را خارج میکند.دراستفاده از خشکن کارکنان قالیشویی بعد ازشست و شوی قالی،آنرا لول کرده ودرون دستگاه خشک کن قرار میدهند.

قالیشویی تمام اتوماتیک کرج

قالیشویی های زیادی تحت عنوان قالیشویی اتوماتیک در شهر های بزرگ وجود دارند. اما همه آنها توانایی شست و شوی فرش را با بهترین کیفیت ندارند. قالیشویی در خرمدشت کرج یکی از بهترین قالیشویی تمام اتوماتیک در کرج است.دارای کارخانه ای مجهزوپرسنل حرفه ای درزمینه شستشوی فرش میباشد.

پشتیبانی قالیشویی در خرمدشت

قالیشویی در خرمدشت کرج شرایط مناسبی را برای پرسش و پاسخ و پشتیبانی از مشتریان قرار میدهد. تا مشتری بتواند هر ابهام و سوالی که در رابطه با نوع شست و شو فرش و قالی خود دارند بپرسد. داشتن یک پشتیبانی آنلاین علاوه بر اینکه موجب اعتماد سازی بین مشتریان می شود، به قالیشویی ها کمک میکند تا بتوانند ازرضایت و مشکلات مشتریان آگاه شوندودر جهت بهبودروندکاری خودبکوشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا