وبلاگ

معرفی بهترین قالیشویی در مصباح کرج

قالیشویی در مصباح کرج یکی از بهترین قالیشویی در کرج می باشد. که به  صورت کاملا تخصصی فرش دستبافت را شستشو میدهد. و تمام خدمات مرتبط به قالیهای دستبافت از جمله پرداخت ،رنگبرداری ،رفع عیوب و نواقص  بافت ، بیدزدایی و ریشه بافی توسط رفوگران با تجربه ی کارخانه قالیشویی مصباح کرج انجام میشود .

قالیشویی در مصباح کرج

شستشوی فرش دستبافت در مصباح کرج

شستشو و نظافت فرش دستباف ، اصول و قواعد خاصی دارد. که با رعایت آنها کیفیت اولیه ی فرش حتی بعد از شستن نیز حفظ می شود. و همچنین سبب می شود که فرش دستبافت کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و تا حد امکان خصوصیات ظاهری و ساختمانی خود را حفظ کند. اما اگر کار شستشو به درستی انجام نشود ، فرش شما خصوصیات ظاهری خود را از دست می دهد و به ساختار آن آسیب وارد می گردد بنابراین باید در انتخاب قالیشویی نهایت دقت را به عمل بیاورید و یک قالیشویی تخصصی را بیابید . قالیشویی وزیر تخصصی ترین قالیشوی در مصباح کرج میباشد .

مطلب مرتبط/قالیشویی در شهرک بنفشه کرج

قالیشویی تمام اتوماتیک در مصباح/قالیشویی تمام مکانیزه در مصباح کرج

دستگاه شستشوی فرش  یکی بخش اصلی در خانه میباشد . امروزه با گسترش آپارتمان نشینی شست و شوی فرش های خانه به روش سنتی آنچنان مقدور نمی باشد .از عمده مشکلات قالیشوییهای غیر مجاز شستشوی فرش با دستگاه های مستهلک و قدیمی استکه منجر به ایجاد چروک روی قالی ، ایجاد لکه های زرد رنگ بر روی طرح قالی و همچنین ایجاد پارگی در سطح قالی بخصوص قالی های به مراتب کهنه تر اشاره نمود کاخانه قالیشویی در مصباح کرج از جدیدترین دستگاه های شستشو استفاده میکند که تمامی استاندارهای لازم را دارند و تاییدیه های جهانی را دریافت کرده اند .

قالیشویی ارزان در مصباح کرج

قالیشویی ارزان در مصباح کرج

یک قالیشویی مجاز ، با کیفیت و ارزان را نمیتوان در یک مجموعه یافت زیرا کیفیت شامل هزینه میشود. پس قالیشویی که خدمات مطلوب و دلخواه شما را ارائه میدهد مطمئنا ارزان نخواهد بود. هر چند که تمام قالیشوییهای مجاز زیر نظر اتحادیه فعالیت میکنند و قیمت مصوب را اجرا مینمایند . برای بسیاری افراد که ارزان بودن را فدای مجاز بودن کرده اند پیش امده است که فرش های خودرا برای شست و شو به قالیشویی های متفرقه سپرده اند و فرش انها دیگر تحویل داده نشده است و یا فرش آنها با مشکل و خرابی تحویل داده شده است. پس مجاز بودن یک قالیشویی امری بسیار مهم و حایز اهمیت است. قیمت قالیشویی در مصباح طبق قیمت اعلامی اتحادیه قالیشویان استان البرز است .

شماره تلفن قالیشویی در مصباح کرج

اگر برای قیمت و شستشو و همچنین خدمات مرتبط به فرش سوال داشته و  نیاز به راهنمایی دارین مشاوران ما بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند و همچنین برای ثبت سفارش کافیست که با ما تماس حاصل نمائید:

Tel:02691001818

Tel:02634656506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا