وبلاگ
موضوعات داغ

قالیشویی در کرج/تضمین خدمات+تحویل فوری/شستشوی مکانیزه و سنتی

قالیشویی در کرج/ارائه ضمانتنامه کتبی حفظ سلامت فرش/تحویل فوری در شرایط خاص/شستشویVIPو اختصاصی بنا به درخواست مشتری/جمع آوری و تحویل فرش در ساعات درخواستی مشتری/امکان تحویل فرش به آدرس جدید و شهرستانها/امکان تصویربرداری از نحوه شستشو فرش/شستشو دو حالته مکانیزه،سنتی/پاسخگویی ۲۴ ساعته/جمع آوری فوری فرش در زمانهای آبگرفتگی منازل(اورژانسی)

قالیشویی وزیر/بهترین در کرج

در ادامه مطلب چندین ویدئو از نحوه شستشو انواع فرش در اختیارتان قرار گرفته و سعی بر این داریم تا با اعتماد سازی بتوانیم خدمات شایانی را به همشهریان کرجیمان ارائه دهیم.

همچنین نظر شما را به صفحات دیگر این سایت وآشنایی با دیگر خدمات ما از جمله رفو فرش سوخته با ذغال و فیلم آموزشی شستشوی تخصصی فرش دستبافت در کرج جلب میکنیم.

قالیشویی تمام اتوماتیک در کرج


قالیشویی تمام اتوماتیک، از بروزترین تجهیزات و روش‌ها برای شستشو قالی‌ها بهره می‌برد. قاعدتاً اگرقالیشویی در کرج ازدستگاه‌های حرفه‌ای‌ و تخصصی برای شستشوی فرش‌استفاده کند،هم میزان آسیب به فرش‌های شما به حداقل میرسدوهم قالی‌ها تمیزترمیشوند‌. به‌ طور کلی، هر چه قالیشویی مدنظر شما مجهزتر و مکانیزه تر باشد، فرش‌ها تمیزتر خواهند شد و همچنین سلامت آن‌ها نیز حفظ می‌شود. قالیشویی وزیر از مجهزترین و بروزترین دستگاه‌های دنیا برای شستشو فرش‌ها وپاک کردن لکه استفاده میکند.

  1. درمرحله اول فرشها با توجه به نوع شستشو و سایز دسته بندی میشوند و وارد دستگاه شستشو میشوند.
  2. فرچه های فراوان،با سایزهای مختلف،دراین دستگاه تعبیه شده،همزمان با تزریق،شامپوهای مخصوص،تمام نقاط فرش رابا بالاترین دقت شستشومیدهد.
  3. ویبراتورهای موجود در این دستگاه باعث میشوند تمام کثیفی ها و گرد وغبارهای موجود در عمق پرزهای فرش خارج شوند.
  4. این دستگاه،به آب کـُر وصل است،فرش آبکشی میشود،باعث میشود که، خاطراتان از بابت ،رعایت اصول مذهبی و رفع نجاست راحت باشد .
  5. دراین مرحله،فرش وارد دستگاه،ابگیری شد و تمام کثیفیها،از ان خارج شد.
  6. بعد از خروج از،دستگاه آبگیری،برای از بین رفتن،نم باقی مانده در فرش،اگروضعیت آب وهوا،مساعدباشد،درهوای آزاد،درغیراینصورت،درگرمخانه آویزان،میشوندتاکاملاخشک،شوند .

بهترین قالیشویی درکرج

قالیشویی مکانیزه
بهترین قالیشویی درکرج

اگردرمحدوده کرج زندگی میکنید، برای کسب اطلاعات در رابطه با قالیشویی در کرج حتماً این محتوا را تا انتها بخوانید.درادامه بصورت کاملاً تخصصی برای شما دررابطه با خدمات قالیشویی خوب صحبت کرده‌ایم وبرای شما گفته‌ایم که چگونه میتوانید با استفاده از خدمات قالیشویی حرفه‌ای درکرج، نیازهای خودتان را برطرف سازید.

در صورت نیاز، شما می‌توانید تنها با چند کلیک از خدمات این قالیشویی‌ها بهره ببرید.اگربدنبال کسب اطلاعات بیشتردررابطه با خدمات فرش شویی درکرج هستید.میخواهید که بیشتردر رابطه با این خدمات اطلاعات کسب کنید،با ما تا انتهای محتوا همراه بمانید.در واقع این دستگاه های مکانیزه، اتوماتیک هستند. علاوه برشستشوی فرش ها کارخشک کن را هم بدون آسیب رسانی به تار و پود فرش انجام میدهند. مهمترین مزیت این نوع دستگاه قالیشویی کمترین نیازبه نیروی انسانی هست.غبارگیری، شستشوی یکپارچه فرش، خشک کن صنعتی یا همان گرمخانه گازی، رفوگری و لکه گیری مراحل شستشو فرش توسط دستگاههای تمام اتوماتیک میباشند.درست است که کسب اطلاعات دررابطه با خدماتی که درقالیشویی ارائه میشودبسیارمهم میباشد،اما شما بایددررابطه بانکاتی که هنگام انتخاب بهترین قالیشویی در کرج میتواند راهنمای شما باشدبیشتربدانید تابتوانیددراین زمینه عاقلانه ترقدم بردارید.

قالیشویی مکانیزه در کرج

قاعدتأ همه مادوست داریم که درکنارپرداخت هزینه های مقرون بصرفه،به قالیشویی مراجعه کنیم که به صورت صددرصدی آلودگیهای موجوددرفرشهای ماراازبین ببردوهمچنین ازآسیب به فرش نیزجلوگیری کند.برای دستیابی به این هدف،مانیازداریم تااطلاعات خوددررابطه باویژگیهای یک خدمات دهنده معتبرومتخصص رابالاببریم.

درحال‌ حاضرقالیشویی‌های بشماری درسطح شهرکرج فعالیت میکنند.هرکدام ازاین قالیشویی‌ها،روش خاصی برای شستشوی فرش‌ها را درنظر گرفته‌اند‌.این شما هستیدکه بایدبا توجه به سلیقه و هدف خودتشخیص دهیدکه کدام قالیشویی درکرج میتواندبرای شما بهتر باشد. و کدام خدمات‌دهنده، به‌ صورت حرفه‌ای‌تری روند شستشوی فرش‌های شما را پیش خواهدبرد.بیایید با هم در ادامه بیشتر در رابطه با ویژگی‌های قالیشویی خوب در کرج صحبت کنیم تا بتوانیم در زمینه انتخاب قالیشویی موفق‌تر باشیم.

قالیشویی خوب درکرج

قالیشویی اتوماتیک درکرج
بررسی خدمات ویژگی های بهترین قالیشویی درکرج

قبل ازصحبت دررابطه بالیست خدمات قالیشویی درکرج وکسب اطلاعات دررابطه باویژگیهای یک قالیشویی معتبر،اجازه دهیدبرای شماکمی دررابطه باوظایف قالیشویی متخصص صحبت کنیم.وبه معرفی یک خدمات دهنده معتبردراین زمینه بپردازیم.یک قالیشویی خوب،خدمات دهنده ای است که بتواندخدمات مناسب و مقرون به صرفه ای رابه متقاضیان ارائه کند.همانطورکه پیشترگفتیم،دربسیاری ازموارد،ماامکان شستن قالیها درمنزل رانداریم.پس باید بدنبال یک خدمات دهنده معتبربرای انجام اینکاربگردیم .تادرکنارتمیزکردن صددرصدی فرش مدنظرما،ازآسیب رساندن به آن نیزجلوگیری کند.

مهمترین نکته ای که شما باید توجه داشته باشید،این است که باتحقیق وجستجو،به سراغ قالیشویی درکرج که مطمئن هستیدخدمات باکیفیت ومناسبی رابه شما ارائه خواهددادبروید.شناخت قالیشویی تخصصی درکرج به شمااین اجازه راخواهددادکه باخیال راحت روندشستشوی فرشها وقالیهای خودتان راپیش ببرید.درکنارشستشو،شما میتوانیدازخدمات رفوگری،بیدزدایی وترمیم فرشهانیزدرصورت نیازبهره ببرید.یکی ازمعتبرترین و تخصصی ترین قالیشویی درکرج قالیشویی وزیر میباشد، همچنین سایت کرج یاب به معرفی قالیشویی وزیر پرداخته است که این سایت جزء بهترین سایت های معرفی کسب و کار در کرج می باشد و قالیشویی وزیر را تایید کرده است. قصدداریم که برای شمابه صورت گسترده تردررابطه باخدمات وویژگی این قالیشویی صحبت کنیم.سعی میکنیم که به بهترین شکل شما را آگاه کنیم و خصوصیات بهترین قالیشویی و کارهای لازمی که باید انجام گیرد را برای شما شرح دهیم.

اهمیت مراجعه به بهترین قالیشویی درکرج

 بعدازمعرفی یک خدمات دهنده معتبرومتخصص که باعنوان قالیشویی درکرج فعالیت میکند،حال بیاییددررابطه بالزوم مراجعه به بهترین ومجهزترین قالیشویی درکرج صحبت کنیم.شناخت دلایل مهم برای مراجعه به معتبرترین قالیشویی درکرج میتواندبه شما کمک کندتا انتخاب عاقلانه ای دراین زمینه داشته باشید.بطورکلی هزینه قالیشویی درکرج بالانیست.اما هنگامی که شما به سراغ خدمات دهندگان تخصصی میروید،خیالتان راحت خواهدبود که قالی شما بطورکامل تمیزشده وهیچ آسیبی به آن نیزواردنشده است.حتی خوداتحادیه نیزپیشنهاد میکند تا قالیشویی مدنظرراازمیان خدمات دهندگانی انتخاب کنید،که دارای مجوز رسمی ومعتبراتحادیه است.

خوشبختانه قالیشویی وزیر،هم ازنظرتجهیزات حرفی برای گفتن دارد.وهم توسط اتحادیه قالیشویی در کرج تایید شده است.بیایید درادامه بیشتردرموردلزوم مراجعه به یک خدمات دهنده تخصصی مانندقالیشویی وزیر صحبت کنیم.مواردی مانند مدرن بودن تجهیزات وروشهای شستشو،ارائه خدمات ضمانت قالیشویی درکرج،داشتن بسترمناسب برای ارتباط گیری،ارائه انتقاد وپیشنهاد،امانت داری،ارائه خدمات متنوع درشستشو،خوش قول بودن،داشتن صداقت کاری و…..جزو آن دسته ازمواردی هستندکه میتوانند شما راقانع کنندکه تا بجای استفاده ازخدمات متفرقه درشستن فرشها،به سراغ بهترین و تخصصی ترین قالیشویی در کرج بروید.

قالیشویی تخصصی درکرج

شناخت خدمات قالیشویی،به شماکمک خواهدکردتامتوجه شویدکه بااستفاده ازخدمات قالیشویی میتوانیدازچه مزایایی بهره ببرید.بطورکلی قالیشویهاخدمات متنوع وگوناگونی را ارائه میکنند.هرکدام ازاین خدمات با توجه به خواست شماروی فرشها اعمال خواهندشد.درحال حاضربواسطه پیشرفته شدن علوم،و برروی کارآمدن انواع دستگاهها،علاوه برشستشوقالی،خدمات متنوع تری درزمینه نظافت به شماارائه خواهدشد.بواسطه همین موضوع است که درحال حاضر،قالیشوییها تلاش میکنندتا باگسترده کردن میزان خدماتشان مشتریان بیشتری رابه سوی خودشان جذب کنند.بیایید با هم درادامه لیست خدمات رابیشتربررسی کنیم ومتوجه شویم هرقالیشویی میتواند چه خدماتی را به مشتریان ارائه دهد.

شستشو فرشهای معمولی

قالیشویی نیمه اتوماتیک در کرج
ارزانترین قالیشویی درکرج

از مهم‌ترین خدمت قالیشویی‌ها به مشتریان، ما میتوانیم به از بین بردن لکه های مقاوم به قالیشویی اشاره کنیم. تقریباً می‌توان گفت همه خدمات دهندگانی که به‌ عنوان قالیشویی در کرج شناخته می‌شوند، خدمات شستشوی فرش‌ها، موکت‌ها، قالی‌ها و… را به مشتریانشان ارائه می‌دهند. نکته مهمی که هنگام بررسی خدمات بهترین قالیشویی در کرج شما باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از تجهیزات خاص برای شستشو قالی‌ها و مواد شوینده مناسب میباشد.تجهیزات استفاده شده ومواد شوینده زمانی که از کیفیت قابل قبول بهرمند باشندشما میتوانید براحتی کارشستشو فرشهای خود را انجام دهید وحداقل خیالتان ازبابت نظافت منزل راحت باشد.

تعمیر و ترمیم قالی‌ها 

از دیگر خدمات ما رفوگری در کرج به شما ارائه می‌شود، ما می‌توانیم به ترمیم و تعمیر قالی‌ها و فرش‌ها اشاره کنیم. همه شما می‌دانید که فرش‌ها محصولاتی هستند که به‌ عنوان کف‌پوش شناخته می‌شوند و به واسطه همین موضوع، مستعد آسیب دیدن هستند. در برخی موارد این آسیب‌ها به‌ راحتی قابل تعمیر و ترمیم می‌باشند. به واسطه همین موضوع است که در قالیشویی‌ها، علاوه‌ بر خدمات شستشو، خدمات تعمیر و ترمیم فرش‌ها نیز به مشتریان ارائه می‌شود. خدمات تعمیر و ترمیم فرش، خدماتی بسیار گسترده و تخصصی هستند.

یعنی شما می‌توانید انواع پارگی‌ها، لکه‌ها، پخش شدن رنگ و… را با استفاده از این خدمات به‌ طور کامل از بین ببرید‌. علاوه‌ بر این موضوع، در صورتی فرش شما دچار پارگی سوختگی و حتی سوراخ شدن نیز شده باشد، امکان ترمیم صددرصدی آن وجود دارد. البته شما زمانی می‌توانید از باکیفیت‌ترین خدمات ترمیم و تعمیر فرش استفاده کنید که به یک خدمات‌دهنده متخصص مراجعه فرمایید. 

از بین بردن لکه‌های خاص 

قالیشویی تمام مکانیزه در کرج
شستشوانواع فرش باموادنانو درکرج

در برخی موارد، ممکن است که لکه‌های مقاوم به قالیشویی روی فرش‌های شما ایجاد شده باشند.شما با شستشوی ساده امکان از بین بردن این لکه‌ها را نداشته باشید‌.برای مثال لکه چای، جوهر، نوشابه، رنگ، لاک و… جزو آن دسته از لکه‌هایی هستند که به‌ راحتی پاک نمی‌شوند و باید با شوینده‌های خاص و در شرایط تخصصی شسته شوند‌. شما امکان این را خواهید داشت که با سپردن کار شستشوی قالی به این قالیشویی، به طور کامل لکه‌های موجود روی فرش‌های خودتان را از بین ببرید.و قالی های خودرا مانند روز اول نو و خوش‌رنگ و لعاب کنید.

خدمات خشک کردن سریع 

علاوه‌ بر شستشو، در بهترین خدمات خشک‌ کردن نیز به مشتریان ارائه می‌شود. خشک کردن همراه با از بین بردن چروک فرش از مزایای دستگاههای این مجموعه است.در شرایطی که شما به‌ دنبال قالیشویی یک‌ روزه در کرج هستید. و برای تحویل گرفتن فرش خود عجله دارید، باید به سراغ خدمات دهنده‌ای بروید که خدمات خشک‌ کردن تخصصی را نیز در کنار شستشو به شما ارائه میکند. در برخی موارد شما امکان‌ این را خواهید داشت که با استفاده از خدمات خشک‌ کردن با روش‌های خاص، قالی‌ها و فرش‌های خودتان را سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

 مجهزترین کارخانه قالیشویی درکرج

قالیشویی مکانیزه در کرج
قالیشویی تخصصی درکرج

در حال‌ حاضر تجهیزات گوناگونی روی کار آمده‌اند که این تجهیزات می‌توانند با کمترین میزان آسیب به‌ صورت صددرصدی فرش را تمیز کنند. علاوه‌ براین موضوع، با استفاده ازتجهیزات حرفه‌ای،دیگر نیازی به شوینده‌های به‌ شدت قوی که باعثازبین رفتن رنگ‌ وروی فرش میشوندنیست. همین فاکتور میتواندبه شما کمک کندتا فرش خودتان را در عین تمیز کردن، سالم و نو نگه دارید.

پیش‌تر بارها دررابطه با شستشوی مکانیزه فرش واستفاده ازتجهیزات باکیفیت صحبت کردیم. تأکیدماروی این موضوع، نشان میدهدکه مراجعه به خدمات دهنده‌ای که تجهیزات مناسبی رابرای شستشوی فرش درنظرگرفته باشدتا چه حد اهمیت دارد. حتماً به این عامل مهم توجه داشته باشید. تا بتوانید بدون هیچ گونه مشکلی، فرش‌های خودتان را بشویید. و آنهارا بدون کوچکترین ایرادی تحویل بگیرید.

بهترین قالیشویی در کرج
تعمیر وترمیم قالیها

قالیشویی معتبردر کرج 

شاید این نکته زیاد مهم به‌ نظر نرسد، اما ارائه فاکتورهای رسمی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قالیشویی شناخته می‌شود. ارائه فاکتورهای رسمی می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق مراجع قانونی امکان اقدامات گوناگون را داشته باشید. برای مثال اگرخدای‌نکرده شما به‌ دنبال شکایت باشید، این فاکتوررسمی است که میتواندبه شماکمک کند. تا ادعای خودرا ثابت کنید.

قالی‌شویی که خودرا موظف بداند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند، حتماً فاکتور رسمی به شما ارائه خواهدداد. تادر صورت بروز مشکل ازطریق این فاکتور بتوان اقدامات لازم را انجام داد.علاوه‌ بر این موضوع، ارائه فاکتور رسمی به‌ عنوان سندی است که نشان می‌دهد شما فرش‌های با ارزش خودتان را در قالیشویی مدنظر به امانت گذاشته‌اید. به‌ طور کلی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل حتماً هنگام تحویل فرش‌های خودتان، فاکتور و سند دریافت کنید تا در ادامه مشکلی برای شما به وجود نیاید.

دستگاه خشک کن ضدچروک

استفاده ازخدمات خشک کردن فرش باعث میشود تا بطورکلی بازه زمانی مورد نیازبرای شستشووتحویل فرش کوتاه شودوشما بتوانیددربازه زمانی کوتاهتری فرش خودتان راتحویل بگیرید.

علاوه‌ بر این موضوع، استفاده از خدمات خشک کردن فرش باعث می‌شود تا رطوبت در فرش باقی نماند و تاثیر مخربی روی فرش نگذارد‌. پس حتماً قالیشویی را انتخاب کنید که روش اتخاذ کرده توسط این قالیشویی برای شستشو و همچنین خشک کردن فرش‌ها کاملاً علمی و اصولی باشد.

پشتیبانی و پاسخگویی

خوشبختانه قالیشویی وزیر جزو آن دسته از قالیشویی‌هایی است که تمام ویژگی‌هایی که ما پیشتر برایتان گفتیم را داراست. این قالیشویی‌، به صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی روند شستشوی فرش‌ها را پیش می‌برد. وبواسطه همین موضوع به عنوان یکی از معتبرترین قالیشویی‌ها در کرج شناخته می‌شود.

تخصصی‌ترین قالی‌شویی در کرج 

مرحله اول، تمیز کردن فرش 
قالیشویی در منزل
قالیشویی مکانیزه درکرج

در مرحله اول فرش از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک می‌شود. برای این کار از دستگاه‌های خاصی بهره گرفته می‌شود که این دستگاه‌ها درست مانند جاروبرقی کار می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا قبل از شروع روند شستشو، فرش تمیز شود و روند شستشو در ادامه راحت‌تر، سریعتر و با کیفیت‌تر پیش برود.

اگر شما به دنبال این هستید تا فرش خود در قالیشویی در کرج به صورت کاملاً تمیز شسته شود، خودتان نیز می‌توانید یک دور قبل از تحویل فرش آن را با جاروبرقی جارو کنید. شاید تصور کنید دستگاه‌هایی که به عنوان جاروبرقی برای زدودن گرد و غبار از روی فرش مورد استفاده قرار می‌گیرند، به فرش‌ها آسیب میزنند. اما این تصور اشتباه است. این دستگاه‌ها کاملاً با تار و پود فرش‌های ایرانی آشنا هستند. وهمین موضوع باعث شده تا نیازی نباشد شما هیچ‌گونه نگرانی در رابطه به آسیب به تار و پود این فرش‌ها داشته باشید. وبا خیال راحت کار شستشوی فرش‌های خودتان را به قالیشویی معتبر در کرج بسپارید.

مرحله دوم، خیس کردن فرش با آب و مواد شوینده 

خیس کردن فرش باموادشوینده مناسب مرحله دوم کارتمیزکردن فرش بشمارمیرود. معمولاً هر چه زمان استراحت فرش بعد از خیس کردن آن با مواد شوینده بیشتر باشد، فرش راحت‌تر تمیز خواهد شد. معمولاً، هر خدمات دهنده‌ای که با عنوان معتبرترین قالیشویی درکرج فعالیت میکند بازه زمانی خاصی را برای خیساندن فرش در نظر می‌گیرد. فرش باید به صورت کامل با مواد شوینده و آب خیس بخورد و آب باید به تار و پود آن نفوذ کند. درادامه روند فرچه‌کشی،لکه‌بری با استفاده از شوینده‌های خاص شروع میشود.درصورتی که فرش لکه خاصی نداشته باشدازهمان لکه برهای رایج استفاده میشودتا سلامت فرش درخطرقرارنگیرد.

درصورت وجود لکه های خاص روی فرش ازلکه برهای مخصوص استفاده میشود.درصورت لزوم فرش چندساعت دراین موادخیسانده میشودتا فرش شما کاملاً تمیز،عاری ازهرگونه آلودگی شود.

استفاده از مواد شوینده خارجی

به طور کلی، لکه‌برها مواد شوینده‌ای هستند که در هر مرحله از شستشوی فرش در معتبرترین قالیشویی در کرج مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شوینده‌‌ها باید دارای استانداردهای خاصی باشند. هر قالیشویی ممکن است که با توجه به سلیقه، بودجه و تعرفه خود از شوینده‌های خاصی بهره ببرد.

قاعدتاً هرچه شوینده مدنظرشما کیفیت بهتری داشته باشد،هم راحتترلکه‌ها راازبین میبرد. و هم به تار و پود فرش شما آسیب وارد نمی‌کند.انتخاب موادشوینده مناسب برای هر فرش یکی ازعوامل مهم در کیفیت بشمار میرود.اگر فرش شما فرش ماشینی معمولی باشد، دستگاه‌ها روند شستشوی فرش شما را پیش خواهند برد. اما اگر فرش شما دستباف باشد و شما به دنبال استفاده از خدمات اعلاشویی باشید، این نیروی انسانی است که فرش شما را می‌شوید. فرش‌های دستباف نسبتا حساس هستند و برای جلوگیری از آسیب به آن‌ها، نیاز است تا به صورت کاملاً دقیق و تخصصی روند شستشو پیش برود.

مرحله سوم، آبکشی چند باره فرش 
قالیشویی حرفه ای درکرج
قالیشویی معتبر در کرج

در مرحله سوم برای شستشوی فرش‌های شما در قالیشویی در کرج، روند شستشو و آبکشی چندباره فرش آغاز می‌شود. به طور کلی فرش تنها با یک بار آبکشی تمیز نمی‌شود و روند آبکشی باید آنقدر ادامه داشته باشد که فرش کاملا تمیز شود.دستگاههای مخصوص اینکار بادوشهای فشارقوی اینکار رابخوبی انجام میدهند.که آب را با فشار به درون تار و پود فرش تزریق می‌کنند تا روند آبکشی به صورت کاملاً دقیق و تخصصی پیش برود.

توجه داشته باشید که آبکشی فرشهاروندی حساسی است. زیرا با توجه به آموزه‌های اسلام، آبکشی فرش‌ها باید کاملاً دقیق باشد. پس خدمات دهنده‌ای که به عنوان قالیشویی اسلامی در کرج فعالیت دارد، باید حداقل دو بار فرش را آبکشی کند. اینکار از نظر شرعی و اسلامی کاملا مورد تایید است و میتوانید از پاک بودن و رفع نجاست فرش اطمینان کامل حاصل کنید.

مرحله چهارم، آبگیری فرش
قالیشویی معتبر درکرج
نیروی کار باسابقه

همه شما می‌دانید خشک کردن فرش‌ها روند مخصوص به خود را دارد. برای خشک کردن فرش‌ها، دو مرحله آبگیری و خشک کردن پیش میرودکه مادراین پاراگراف میخواهیم برای شما دررابطه با مرحله آبگیری صحبت کنیم.برای آبگیری فرش‌ها ازدستگاه‌های خاصی بهره گرفته می‌شود. یکی از پر استفاده‌ترین دستگاه‌ها در این زمینه دستگاه‌های چرخشی می‌باشند.فرش بعدازشستشو بصورت لول در این دستگاه قرار میگیرد.

این دستگاه‌ها با چرخاندن فرش، آب اضافی آن را می‌گیرندو فرش رابرای مرحله بعدی رطوبت زدایی بطور کامل آماده میکند.اگرروند آبگیری فرش به درستی صورت نگیرد،ممکن است که مشکلاتی مانند زردشدن ریشه‌های فرش یا ایجاد لکه‌های زردروی فرش به وجودبیاید. به واسطه همین موضوع است که معمولاً در معتبرترین قالیشویی در کرج ازدستگاه‌های مخصوص و با‌کیفیت برای آبگیری بهره گرفته میشود. تا هیچگونه لکه زرد روی فرش یا ریشه‌ها باقی نماند.

مرحله پنجم، خشک کردن و رطوبت زدایی صد در صدی فرش 
قالیشویی اسلامی درکرج
متنوع ترین خدمات شستشوی فرش

پیشتربرای شما گفتیم که اگر به دنبال خدمات قالیشویی یک روزه درکرج هستید، باید خدمات دهنده‌ای را پیدا کنیدکه فرش را به صورت خشک شده به شما تحویل دهد. در کنار آبگیری، روند خشک کردن فرش نیز شرایط خاصی دارد. برخی قالیشویی‌ها، بعد از آبگیری ، آنها را به مکانی باز منتقل می‌کنند تا فرش‌ها در هوای آزاد خشک شوند. درمواردمشابه دیگر،از تجهیزات خشک کننده بهره گرفته میشود.که این تجهیزات می‌تواننددرسریع‌ترین زمان ممکن رطوبت موجود درفرش را جذب کنند.فرش را کاملاً خشک نمایند.به این نکته توجه داشته باشید که روند رطوبت زدایی صددرصدی فرش‌ها درقالیشویی روندی بسیار حساس است. زیرادرصورت باقی ماندن رطوبت، مشکلات زیادی درادامه بوجود خواهدآمد. قالیشویی‌ها نیزبرای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، تلاش میکنند تا بصورت کامل رطوبت موجوددر فرش را بگیرندوبعدآن راراهی مرحله بعدکنند.

مرحله ششم، بسته‌بندی و تحویل فرش به مشتری 
قالیشویی پیشرفته درکرج
خدمات شستشوی فرش

بسته بندی مناسب و چک کردن فرش درمرحله بعدی و بعدازاطمینان حاصل کردن از تمیزی و سلامت فرش است.خوشبو کننده و ضدعفونی کننده دراین مرحله پایانی به فرشها اسپری میشود و با توجه به سلیقه میریت آماده تحویل میشوند. قاعدتاً هرچه بسته‌بندی فرش‌ها اصولی‌تر و درست‌تر باشد، کمترین آسیب حین حمل و نقل و تحویل فرش به مشتری بوجود خواهد آمد.و بطورکلی رضایت مشتری ازخدماتی که دریافت کرده نیز تا حدبسیار زیادی بالا خواهد رفت.

بررسی دسته‌بندی‌های انواع خدمات قالیشویی در کرج 

قالیشویی اصیل در کرج
خدمات خشک کردن کامل فرش

قالیشویی‌ها بر اساس خدماتی که ارائه میدهند دسته بندی می‌شوند. بیایید با هم در ادامه در رابطه با دسته‌بندی‌های متفاوت قالیشویی صحبت کنیم. به طور کلی فاکتورهای گوناگون و متفاوتی وجود دارند که می‌توانند در زمینه دسته‌بندی فعالیت قالیشویی‌ها به ما کمک کنند. شناخت این فاکتورها و عوامل می‌تواند راهنمای شما در زمینه شناخت خدمات قالیشویی باشد. شایددرابتدا تصورکنیدکه شناخت دسته‌بندی‌های متفاوت قالیشویی در کرج کاربردی نخواهدبود. اما زمانی متوجه تاثیر مثبت این اطلاعات خواهید شد که قصد داشته باشید تا از خدمات قالیشویی بهره ببرید. در صورت کسب اطلاعات در رابطه با انواع خدمات موجود در این زمینه، شما میتوانید هنگام استفاده از خدمات شستشو تعیین کنید که با توجه به بودجه‌ای که دارید و سلیقه و خواسته‌ شما، کدام قالیشویی با چه سبک کار میتواند برای شما انتخاب عاقلانه‌تری باشد.

قالیشویی با دستگاههای تمام اتوماتیک 

قالیشویی با سابقه در کرج
قالیشویی خوب درکرج

همانطورکه ازنام این سبک شستشو پیداست،درقالیشویی‌هایی که با تجهیزات تمام اتوماتیک فعالیت میکنند روند شستشوی فرش‌ها به صورت کاملاً مکانیزه وبدون دخالت دست پیش میرود. دقیقاً به واسطه همین موضوع است که در قالیشویی‌های تمام اتوماتیک، میزان آسیب به تار و پود فرش‌ها به حداقل می‌رسد و فرش‌ها تمیز می‌شوند. با استفاده از خدمات این قالیشویی‌ها هم فرش‌های شما تمیزتر میشوند و هم آسیبی به تار و پود آنها وارد نمیشود.

معمولاً در این قالیشویی‌ها با توجه به بودجه موجود، از انواع متفاوتی از دستگاه‌ها و تجهیزات بهره گرفته می‌شود. هر کدام از این تجهیزات و دستگاه‌ها کاربرد خاصی دارند. به صورت خلاصه، در قالیشویی‌هایی که به صورت تمام اتوماتیک فعالیت دارند، فرش کثیف و خشک از یک سمت وارد می‌شود و در انتها کاملاً عاری از هرگونه آلودگی و به طور کاملا اسلامی آب کشیده شده بیرون می‌آید. در ادامه نیز با استفاده از دستگاه‌های آبگیر و خشک کن درقالیشویی‌های تمام اتوماتیک، فرش به طورکامل آبگیری و رطوبت زدایی میشودتا کاملا تمیزو خشک به دست مشتری برسد.

تجهیزات مدرن 

قالیشویی با مواد خارجی
شستشوی فرش درتخصصی ترین قالیشویی کرج

در کنار بررسی قالیشویی با تجهیزات و خدمات تمام اتوماتیک، حال بیایید با هم در رابطه با قالیشویی با تجهیزات مدرن صحبت کنیم. تجهیزات مدرن، شاید به اندازه دستگاه‌های تمام اتوماتیک کاربردی و تاثیرگذار نباشند، اما به نوبه خود در زمینه شستشوی فرش کاربردی هستند. در واقع می‌توان گفت در قالیشویی‌های مدرن، نیروهای انسانی و ماشین‌ها، درست به یک اندازه نقش دارند. همین موضوع باعث می‌شود تا روند شستشو با دقت کامل و با استفاده از تجهیزات منحصر به فرد پیش برود.بطورکلی اگرشما هم بدنبال شستشوی فرش‌ها با دستگاه‌های خاص هستید.میخواهیددرهزینه‌هایتان برای شستشو صرفه‌جویی کنید.قالیشویی‌هایی که به صورت مدرن به شما خدمات رسانی میکنند انتخاب عاقلانه‌تری خواهندبود‌.

قالیشویی با سبک سنتی 

قالیشویی زیر نور مستقیم افتاب
شستشو سنتی فرش درکرج

در کنار فعالیت تمام اتوماتیک و مدرن حال اجازه دهید برای شما در رابطه با یک سبک قدیمی اما پرطرفدار یعنی سبک سنتی برای شستشوی فرش‌ها صحبت کنیم. در سبک سنتی، این نیروی انسانی است که تلاش می‌کند تا با برخی ابزارهای دستی خاص فرش را از هرگونه آلودگی پاک کند.روش شستشوفرشهای دستبافت هم اینگونه هست و از این روش استفاده میشود تا آسیبی به تار و پود فرش نرسد.شستن فرشهای دستبافت به همین دلیل به اعلاشویی معروف است و با این نام میشناسند.هرقالیشویی برای شستن فرش بصورت دستی ازروشهای خاصی بهره میگیرد.شما می‌توانید با هزینه‌های تعیین شده در قالیشویی‌های سنتی فرش‌های خودتان را بشویید و آنها را به صورت کاملاً تمیز و خشک شده تحویل بگیرید.برای شسته شدن وآبکشی فرش بصورت سنتی میتوانید بسراغ قالیشویی بروید که این خدمات را انجام میدهند. 

قیمت قالیشویی در کرج

قیمت قالیشویی در کرج
تفاوت قیمت شستشو فرش ماشینی و دستبافت
۱-شستشو انواع موکت(نمدی-کبریتی)هر متر مربع۱۵۰۰۰تومان
۲-شستشو انواع موکت خواب دار و گل برجستههر متر مربع۳۰هزارتومان
۳-شستشو انواع فرش ماشینیهر متر مربع۳۰هزارتومان
۴-شستشوی فرشهای ماشینی ۱۰۰۰شانه و ۱۲۰۰شانههر متر مربع۵۰هزارتومان
۵-شستشوی فرشهای دستبافت کمتراز۲۵رجهر متر مربع۸۵هزارتومان
۶-شستشوی فرشهای دستبافت اردکان و کاشان تا سقف ۳۰ رجهر متر مربع۱۰۰هزار تومان
۷-شستشوی فرشهای دستبافت ۳۰رج به بالااعم از گل ابریشم نائین واصفهان،تبریز،تمام ابریشم قم و فرشهای مستعمل باقدمت ۳۰ سال به بالا،کهنه های عتیقه و فرشهای صادراتی و شستشوی فرشهای ماشینی ابریشم مصنوعی-تیکه دوزی،چرمی،خارجی وتراکم ۱۲۰۰ به بالاهر متر مربعباتوافق طرفین و درج درقرارداد
۸-نرخ خدمات فرش اعم ازرفوگری، رنگ برداری،رنگ پردازی،لکه برداری،روگیری،پرداخت،دارکشی، وسایرخدمات نسبت به ماشینی و دستبافتهر متر مربعبا توافق طرفین و درج درقرارداد
۹-کرایه رفت و برگشت در سراسرشهرستان کرج بابت هرچند تخته فرشبرای هر آدرس۵۰ هزارتومان
۱۰-هزینه بسته بندی و کاوردرصورت درخواست مشتری به ازایهر متر مربع۳۵۰۰تومان
نرخ شستشو فرش در کرج

فاکتورهایی که می‌توانند در نرخ استفاده از خدمات قالیشویی تاثیرگذار باشند 

نوبتی هم که باشد نوبت به بررسی نرخ و تعرفه استفاده از خدمات می‌رسد. معمولا، تعرفه‌هایی که برای استفاده از خدمات قالیشویی به تعیین میشوند، می‌توانند در تصمیم‌گیری ما تاثیر مستقیم داشته باشند. بواسطه همین موضوع ما تصمیم گرفتیم که برای شما در رابطه با تعرفه‌های قالیشویی و عوامل موثر در این تعرفه‌ها صحبت کنیم.تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا در صورت امکان هزینه‌هایتان را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورید.همچنین از با کیفیت‌ترین خدمات نیز بهره ببرید. اجازه دهید با هم در ادامه بیشتر در رابطه با عوامل موثر در تعرفه‌های مورد نیاز برای استفاده از خدمات صحبت کنیم.

نوع فرش شما 

یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در هزینه مورد نیاز برای استفاده از خدمات ، نوع فرش شماست. این نوع فرش است که تعیین می‌کند به چقدر انرژی و چه نوع ماده شوینده‌ای برای شستشوی فرش نیاز است. برای مثال هرچه فرش شما تراکم بیشتری داشته باشد به انرژی و زمان بیشتری برای شستشوی آن نیاز است. همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌ای که شما برای شستشوی فرش در قالیشویی در کرج می‌پردازید، مقداری بالاتر برود.

علاوه بر این موضوع، فرش‌های دستباف در مقایسه با فرش‌های ماشینی روند شستشوی حساس‌تری دارند. به واسطه همین موضوع شما باید برای شستشوی فرش‌های دستباف هزینه بیشتری را بپردازید. به طور کلی هر چه فرش شما نفیس‌تر و روند شستشوی آن حساس‌تر باشد، شما باید هزینه بیشتری را بپردازید.فرش با تراکم کمتر طبیعتا هزینه پایینتری را شامل میشود و ازاینرو هست که قیمت شستشو فرش تا حدزیادی به تراکم فرش بستگی دارد.

نحوه شستشوی فرش
قالیشویی ویژه درکرج
قالیشویی مکانیزه درکرج

مورد دیگری که تاثیر بسیار زیادی در تعرفه و هزینه مورد نیاز شما برای استفاده از خدمات قالیشویی در کرج دارد، نحوه شستشوی فرش می‌باشد.تجهیزات تمام مکانیزه برای شستشوی فرش انرژی و زمان کمتری برای شستشو صرف میکندو در هزینه ها و همچنین مصرف آب صرفه جویی میکند.خوشبختانه قالیشویی‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا خدمات متنوعی را ارائه کنند تا شما بتوانید با توجه به بودجه‌ای که دارید از خدمات ارائه شده نهایت استفاده را ببرید و نیاز خودتان را برطرف کنید.

اگر شما به دنبال این هستید تا متوجه شوید قالیشویی که انتخاب میکنید از چه روشی برای شستن فرش‌ها بهره می‌برد و با چه منطقی تعرفه‌هایش را تعیین می‌کند، می‌توانید از مسئولین قالیشویی در رابطه با تجهیزات دستگاه‌های استفاده شده و نحوه کارکرد آنها بپرسید. پشتیبانان قالیشویی در این زمینه وظیفه دارند تا به طور کامل پاسخ سوالات و ابهامات شما را بدهند و روشنگری خوبی برای شما داشته باشند.

اندازه فرش 

فاکتور و عامل دیگری که می‌تواند تاثیر زیادی در تعرفه‌های مورد نیاز شما برای استفاده از خدمات قالیشویی در کرج داشته باشد، اندازه فرش است‌. قاعدتا هرچه اندازه و ابعاد فرش‌های شما بزرگتر باشد، شما به هزینه بیشتری برای استفاده از خدمات قالیشویی در کرج نیاز دارید. یک قالیشویی معتبر در کرج تمام تلاش خودش را می‌کند که تعرفه‌هایش را بر اساس متر مربع به مشتریان ارائه کند و به آنها کمک کند تا راحت‌تر هزینه‌های مورد نیاز بر اساس متراژ فرش را حساب کنند و از خدمات قالیشویی بهره ببرند.

معمولاهزینه موردنیاز برای شستشو فرش توسط اتحادیه براساس مترمربع محاسبه میشود.اگر شما قصد داشته باشیدکه یک فرش ۱۲متری را بشویید،بایدتعرفه وهزینه‌ای که برای هر مترقالی تعیین شده را ضرب در ۱۲ کنید. به طبع، هر چه تعداد فرش‌های شما بیشتر و متراژ فرش‌هایتان بزرگتر باشد،شمابه هزینه‌ها وبودجه بیشتری برای استفاده ازخدمات بپردازید.

جا‌به‌جایی و حمل و نقل فرش‌ها 

عامل دیگری که می‌تواند در هزینه تاثیرگذار باشد حمل و نقل و جابجایی فرش‌‌ها است.فاصله محل سکونت شما با دفتر قالیشویی کرج و اینکه چه مسافتی از نظر کیلومتری طی میشود تا خدمات انجام شود یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت کرایه حمل ونقل است. برخی قالیشویی‌ها تلاش می‌کنند تا برای جلب رضایت مشتری خدمات حمل و نقل فرش را به صورت رایگان ارائه کنند.

در صورتی که شما از خدمات این قالیشویی‌ها بهره ببرید می‌توانید با هزینه‌های مقرون به صرفه‌تری فرش‌های خودتان را بشویید و آنها را نونوار کنید. حتماً قبل از نهایی کردن قرارداد خود برای شستشوی فرش‌ها، در رابطه با هزینه حمل و نقل آن‌ها از قالیشویی سوال بپرسید. در برخی موارد ممکن است که این هزینه زیادی بالا باشد و شما امکان پرداخت آن را نداشته باشید. پس برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، اطلاعات کاملی در رابطه با هزینه و تعرفه جابجایی فرش به دست بیاورید تا در ادامه مشکلی در این زمینه برای شما به وجود نیاید.

نیاز یا عدم نیاز فرش به تعمیرات 

در صورتی که قالیشویی در کرج تشخیص دهد که فرش شما به استفاده از خدمات تعمیرات نیاز دارد، هزینه‌های شما ممکن است مقداری بالاتر برود. علاوه بر این موضوع، خود شما نیز هنگامی که فرش را جابجا می‌کنید ممکن است که برخی ایرادات را در فرش پیدا کنید. در این شرایط بهتر است که در کنار شستشوی فرش، از قالیشویی مد نظر بخواهید که خدمات تعمیرات فرش را نیز به شما ارائه کند. این خدمات شامل پرزگیری، ریشه بافی، ریشه زنی، ترمیم سوراخ، چرم دوزی، ترمیم سوختگی، ترمیم پارگی، رفوگری و… می‌شوند. معمولاً با توجه به شدت آسیب و میزان نیاز فرش به استفاده از خدمات تعمیرات، هزینه‌های شما برای استفاده از این خدمات تغییر می‌کند. هر چه فرش شما ایراد کوچکتری داشته باشد، این ایراد سریعتر رفع خواهد شد.

قالیشویی آنلاین در کرج 

قالیشویی به صرفه در کرج
آبکشی فرش

شما می‌توانید با استفاده از خدمات آنلاین تنها با چند کلیک و در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خودتان برسید و قالی‌های خودتان را بشویید. معمولاً در حال حاضر با توجه به زندگی‌های پرمشغله امروزی خدمات دهندگان تلاش میکنند تا بستری آنلاین را برای ارتباط گیری مشتریان را فراهم سازند. تا بتوانند از این طریق به مشتریان کمک کنند تا راحت‌تر به اهدافشان برسند.

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی وزیر 

قالیشویی خبره در کرج
خدمات قالیشویی درکرج

ما در این محتوا اطلاعات کامل و گسترده‌ای در رابطه با استفاده از خدمات قالیشویی شما ارائه دادیم. در کنار بررسی این موارد‌، حال نوبت به شناخت مزایای استفاده از خدمات قالیشویی وزیر می‌رسد. در جای جای این محتوا ما برای شما در رابطه با قالیشویی وزیر و نحوه ارائه خدمات آن اطلاعاتی را منتقل کردیم.

به طور کلی، قالیشویی وزیر در لیست بهترین و تخصصی‌ترین قالیشویی‌ها در کرج جای دارد.به واسطه همین موضوع است که شما با استفاده از خدمات این قالیشویی، میتوانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز‌هایتان را برطرف نمایید و فرش‌هایتان را کاملاً تمیز و سالم تحویل بگیرید. اجازه دهید در ادامه بیشتر برای شما در این رابطه صحبت کنیم.

حمل و نقل سریع

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات قالیشویی وزیر، حمل و نقل فرش‌ها به صورت سریع و رایگان می‌باشد. اگر شما قصددارید تا با استفاده از خدمات مادرهزینه‌های خود صرفه‌ جویی داشته باشید، میتوانید با بهره‌ از خدمات قالیشویی وزیر به هدف خود دست پیدا کنید زیرا نیازی ندارید تا هزینه‌ای مبنی بر هزینه حمل و نقل فرش‌ها بپردازید. به طور کلی، در صورتی که فاصله شما تا قالیشویی کم باشد، شاید شما نیازی نداشته باشید تا هزینه‌های زیادی را بپردازید.

ارائه ضمانت برای خدمات

قالیشویی زیر نظر اتحادیه کرج
قالیشویی درکرج باسبک سنتی

قالیشویی وزیر جزو آن دسته از قالیشویی‌هایی است که برای خدمات خودش ضمانت ارائه میکند. همین موضوع، میتواند به شما کمک کند تا با خیال راحت‌تری از خدمات این قالیشویی بهره ببرید. و نیازهای خودتان را به طورکامل برطرف سازید.

  • دستمزدهای کاملاً مقرون به صرفه 

قالیشویی وزیر با قیمتگذاری مناسب و مقرون بصرفه در جلب کردن رضایت مشتریان بخوبی عمل میکند. اکثر قالیشویی‌ها تلاش میکنند تا با ارائه با کیفیت‌ترین خدمات درزمینه شستشوی فرش‌ها، مقرون به صرفه‌ترین دستمزدها را از مشتریان دریافت کنند. تا بتوانند رضایت آنها را جلب کنند.و نیازشان را به طور کامل برطرف سازند. پیشتر نیز برای شما گفتیم که هزینه، یکی از مهم‌ترین عوامل و فاکتورهایی است که هنگام استفاده از خدمات قالیشویی،ذهن ما را به خودش مشغول میکند. اگر شما به دنبال استفاده از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، قالیشویی وزیر انتخاب عاقلانه‌ای برای شما خواهد بود.

قالیشویی با آبگیر صنعتی
نرخ استفاده ازخدمات قالیشویی درکرج

شعبه های قالی شویی در کرج

شاید این سوال برایتان مطرح باشد که قالی شویی در کرج برای چه مناطقی سرویس دارد.هزینه ایاب و ذهاب هر منطقه چه تفاوتی دارد؟ اینکه یک قالیشویی برای تمام سطح شهر سرویس داشته باشد یک امتیاز مثبت به حساب می آید. بهتر است بدانید که قالیشویی در کرج برای تمام مناطق استان البرز شعبه های مختلف افتتاح کرده است تا موجب رفاه حال مشتریان باشد :

  1. قالیشویی درشهرک بنفشه کرج
  2. قالیشویی درگلشهرکرج
  3. قالیشویی در گوهردشت کرج
  4. قالیشویی جهانشهر کرج
  5. قالیشویی درمهرشهرکرج
  6. قالیشویی در مهرویلا
  7. قالیشویی در دهقان ویلا
  8. قالیشویی در کیانمهر
  9. قالیشویی در فردیس
  10. قالیشویی در شهرک بعثت
شماره تلفن قالیشویی در کرج

شماره تلفنهای قالیشویی وزیر عبارتند از ۰۲۶۹۱۰۰۱۸۱۸ و۰۲۶۳۴۶۵۶۵۰۶ و۰۹۱۹۵۵۳۱۳۹۶

‫۲۱ دیدگاه ها

    1. سلام وقت شما بخیر
      بله فرشتون رنگبرداری میشه و ماده تثبیت کننده رنگ براش استفاده میکنیم تا مجدد این مشکل براش پیش نیاد

  1. قالیشویی بسیار خوبی هست یک فرش دست باف داشتم جایی نمی شستند ولی به قالیشویی وزیر دادم وخیلی از کارشون راضی بودم ممنون از مدیریت قالیشویی

  2. از طریق گوگل با این مجموعه اشنا شدم و از خدماتتون استفاده کردم و واقعا راضی بودم.فرش دستبافت دادم و واقعا تمیز و بدون آسیب شسته شد.خیلی برام مهم بود که اسیب نبینه و خداروشکر به خوبی انجام شد.تشکر میکنم از پرسنل و مدیریت خوبتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا