وبلاگ

پاک کردن لکه انبه از فرش

پاک کردن لکه انبه از فرش

پاک کردن لکه انبه از فرش می تواند آسان باشد در صوتی که راه آن را بدانید . انبه می تواند لکه هایی روی فرش و روکش مبلمان ایجاد کند. اگرچه انبه به اندازه کافی بی تقصیر به نظر می رسد ، اما آب این میوه می تواند قندهایی را در پارچه هایی باقی بگذارد که با گذشت زمان تیره می شوند.

پاک کردن لکه انبه از فرش و تودوزی

برای بیشتر مراقب باشید که پارچه اشباع نشود زیرا رطوبت بیش از حد در بالشتک می تواند مشکلاتی ایجاد کند. همیشه اجازه دهید پارچه به دور از گرما و نور مستقیم خورشید خشک شود. در هنگام درمان لکه های انبه روی تودوزی ، اگر روکش پارچه یا ابریشم قدیمی است ، مواد جامد را از بین ببرید ، رطوبت را از بین ببرید ، سپس با یک مبلشویی و قالیشویی تماس بگیرید.

مراحل پاک کردن تکه انبه یا آبیموه انبه

با استفاده از چاقو یا لبه قاشق ، هر قطعه جامد انبه را از روی فرش بلند کنید. مالش ندهید زیرا لکه را بیشتر به الیاف فرو می برد. بعد ، از حوله کاغذی سفید یا پارچه سفید قدیمی برای لکه دار کردن بیشتر مایعات استفاده کنید. سعی کنید از لبه خارجی لکه به سمت مرکز کار کنید تا لکه پخش نشود و بزرگتر نشود.

مطلب مرتبط/پاک کردن لکه رنگ خشک شده ازفرش

محلول

یک محلول تمیز کننده را مخلوط کنید :

محلول ۱ قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را با ۲ فنجان آب ولرم مخلوط کنید.

لکه را بردارید

باپارچه سفید،اسفنج یا حوله کاغذی آغشته به محلول ،انبه را پاک کنید،لکه فرش به پارچه سفید منتقل میشود.

فرش را تمیز کنید

با هرچیزی که میتوانیدتمیزکنید و جای لکه باقیمانده روی فرش را بخوبی ازبین ببرید.

فرش را خشک کنید

در هوای آزادوبه دورازگرمای مستقیم هوا خشک کنیدو سپس بخوبی جاروبرقی کنیدوالیاف فرش را بلند کنید.

قالیشویی

سعی کنید از مواد سفید کننده پایه اکسیژن بر روی فرش خود استفاده کنید تا لکه های انبه پاک شود. اگر همه راه های دیگر به شکست منجر شد ، میتوانید با قالیشویی وزیر(قالیشویی درکرج)تماس بگیریدو از خدمات لکه برداری این مجموعه استفاده کنید در صورت نیاز به مشاوره با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید :

Tel:02634656506

Tel:02691001818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا