وبلاگ

معرفی بهترین قالیشویی در کیانمهر کرج

قالیشویی در کیانمهر کرج شستشو را با استفاده از تجهیزات مدرن شستشوی قالی دستبافت و یا ماشینی شما را به بهترین روش روز دنیا انجام میدهد.روش و نحوه انجام این مهم تعیین کننده حیات و کیفیت وماندگاریست. مجموعه وزیر با استفاده از سالها تجربه افتخار دارد با فنون نوین جهانی خدمات شمارا به صورت کاملا حرفه‌ای انجام دهد. تا عمر مفید آنهابدون هیچ تغییری حفظ شود.

معرفی بهترین قالیشویی در کیانمهر کرج سال 1402

معرفی خدمات قالیشویی مجاز کیانمهر در کرج

۱۰۰ درصدتضمینی .آبکشی کاملا شرعی و سه وچهارمرحله ای پشت ورو. شستشوی انواع ماشینی و دستباف. وتراکم بالا  طی دو مرحله بنا به درخواست مشتری به دوصورت :

۱-دستی شورتخصصی

۲-اتوماتیک شور

خدمات مبلمان در منزل باکیفیت عالی وآبکشی شرعی وانواع موکت و پتو و روفرشی وپشتی و… سرویس شبانه روزی وبدون تعطیلی به سراسر کرج.گرم خانه مجهزبه دستگاه آبگیر لوله ای واتو صددرصد تضمینی. بدون هیچ گونه چروک شدگی .وضدعفونی تخصصی .رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وکاور بانظر مشتری. تسویه فاکتوردرصورت رضایت مشتریان .نارضایتی، خدمات رایگان مجدد .تحویل۲۴الی ۴۸ساعته انواع تعمیرات تخصصی ماشینی ودستباف توسط متخصصین کاربلد و با تجربه.

تعرفه قالیشویی در کیانمهر کرج

تعرفه قالیشویی در کیانمهر کرج بستگی به نرخ هر ساله ای دارد که توسط اصناف منتشر میگردد. برخی از با مبلغی بسیار نا چیز اقدام به شستشوی فرش شما میکنند. اما مسئله این است آیا مبلغی که شما پرداخت کرده اید واقعاً به سود شماست یا به ضرر خود اقدام کرده‌اید.

چرا که بسیاری از مجموعه ‌ها با ایجاد صدمات مختلف به قالی شما بیشتر از آنکه به نفع شما کار کرده باشند به ضرر شما اقدام میکنند. و قیمت و کیفیت را تحت تاثیر قرار میدهند. قیمت با توجه به کیفیت کاری که برای شما صورت می‌گیرد، تخمین زده می شود.بسیاری از افرادی که به قالیشویی مراجعه می کنند مهارت کافی برای شستشوی فرش خود را ندارند. به طور مثال فرش هایی که از جنس ابریشم یا سنتی هستند و با ارزش می باشند نیاز به کارتخصصی دارند تا از هم متلاشی نشوند و آسیب نبینند.

تعرفه قالیشویی در کیانمهر کرج

قطعا شستشوی این گونه فرش ها توسط نیرو های مجرب و ابزار پیشرفته صورت پذیر است. به همین خاطر ممکن است قیمت شستشوی این گونه قالی ها بیشتر باشد که طبیعتاً به نفع شماست. مواد شوینده قالی موادهای شوینده قالی بسته به نوع فرش و کیفیت خدمات قالیشویی متفاوت است مانند سدیم، کلر، آب ژاول،  پودر رختشویی و شامپو فرش. انتخاب نوع مواد شوینده نقش بسزایی در میزان چربی زدایی و درخشندگی فرش دارد. قالیشویی ها در راستای اهدافی چون سفید کردن ریشه های فرش، رنگبری فرش، از بین بردن لکه فرش و کلرینه کردن فرش در انتخاب نوع مواد شیمیایی تصمیم میگیرند.

مطلب مرتبط/قالیشویی درخرمدشت کرج

شستشوی موکت در کیانمهر

نیاز و هدف اصلی افراد هنگام به کارگیری افراد متخصص در نظافت و شستشوی موکت مشاهده یک نتیجه مطلوب در پایان کار است. استفاده از مواد تمیزکننده و ضدعفونی مناسب برای شستن انواع موکت .و رعایت تناسب این مواد با جنس و رنگ از دیگر موارد پراهمیت برای مشتریان متقاضی دریافت خدمات شستشو از مراکز معتبر است.

تاثیر بد مواد شیمیایی نامناسب بر جنس و رنگ موکت و احتمال از بین رفتن کیفیت اصلی در هنگام شستشو، حساسیت و ضرورت انتخاب یک فرد متخصص در این زمینه را برای افراد به وجود می‌آورد. انتخاب غیراصولی علاوه بر از دست دادن زمان، به کیفیت و جنس موکت پوششی کف منزل آسیب و خسارت وارد می‌کند.

نزدیک ترین به شما در کیانمهر هستیم

مجموعه ما دارای شعب متعددی است. که همین امر باعث شده است مشتریان ساکن هر منطقه که هستند سرویس و خدمات فوری دریافت کنند.  به طور مثال برای محدوده ی مهرشهر چندین شعبه دارد که شامل محدوده های مهرشهر ، فاز ۴ مهرشهر ،حسین آباد مهرشهر و کیانمهر است .

راه های ارتباطی با قالیشویی در کیانمهر کرج

برای ثبت سفارش واستفاده از این خدمات میتوانید به صورت آنلاین در سایت ثبت نام کنید و در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر و مشاوره با شماره تلفن و خدمات قالیشویی در کرج ، مهرشهر ، کیانمهر تماس بگیرید :

tel:02634656506

tel:02691001818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا