وبلاگ

بهترین قالیشویی در هفت تیر کرج

قالیشویی در هفت تیر کرج مفتخر است درخدمت شما همشهریان گرامی در زمینه شستشو و تعمیرات انواع فرشهای ماشینی باشد و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک، استفاده از بهترین مواد شوینده و استاندارد و با در اختیار داشتن کادری مجرب، متعهد و کارآمد، خدمات شایسته و ممتازی را در راستای تأمین نیازهای شما ساکنین هفت تیر کرج ارایه نماید.

بهترین قالیشویی در هفت تیر کرج در سال 1402

نحوه ی شستشوی فرش در هفت تیر کرج

امروزه در قالیشویی های سراسر کشور شستشوی قالی به سه روش مختلف انجام میشود. این روش ها بدین شرح میباشند: دستی،در این روش کارکنان شرکت برای شستشوی قالی از تجهیزات دستی استفاده میکنند.نیمه اتوماتیک،در روش نیمه اتوماتیک کارکنان شرکت با کمک دستگاه های اتوماتیک که برای کار کردن به نیروی دست احتیاج دارند، قالی را شستشو میدهند. تمام اتوماتیک،در این روش کارکنان شرکت شستشو، هیچگونه دخالتی در شستشوی قالی ندارند، این بهترین روش شستشو میباشد. قالیشویی در هفت تیر کرج از روش تمام اتوماتیک برای شستن فرشها استفاده میکند.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی در هفت تیر کرج

شستو در قالیشویی وزیر هفت تیر مراحل زیر را دارد :

گرفتن غبار فرش

اگر فرش مشتری گرد و خاک زیادی داشته باشد، کارکنان قالیشویی وزیر هفت تیر کرج  فرش را قبل از شستشو  به وسیله دستگاه های مخصوص گردگیری، خاک گیری میکنند. یکی از مزیت های بزرگ این دستگاه ها قدرت زیادشان در گردگیری است. این دستگاه قادر است فرش را به مدت دو ساعت بچرخاند و گرد و خاک آن را بگیرد.

مطلب مرتبط: قالیشویی در کارخانه قند

شستشو با شوینده های قوی

در قالیشویی در هفت تیر کرج ، فرش های مشتری در کنار یکدیگر قرار داده میشوند. تمامی فرش ها بر روی یک سطح صاف و بزرگ گذاشته میشوند.کارکنان بر روی فرش ها در قالیشویی مواد شوینده قوی میریزند. دستگاه های اتوماتیک نیز بر روی فرش ها حرکت و فرش را شستشو میدهند. دستگاه های شستشوی فرش کاملا مدرن و به روز هستند، به همین دلیل فرش مشتری با بالاترین کیفیت شسته خواهد شد.

آبکشی فرش

کارکنان قالیشویی وزیر هفت تیر کرج فرش های مشتری را لول می کنند و آن را داخل دستگاهی که ابگیری را انجام می دهد، قرار می دهند. دستگاه های اب گیری معمولا ظاهری لوله ای دارند که فرش به راحتی درون ان جای بگیرد. دستگاه های آب گیری فرش، آب های اضافی را از طریق چرخش با سرعت بالا می گیرند. آب های اضافه فرش به دلیل نیروی گریز از مرکز دستگاه به بیرون از دستگاه هدایت می شود.

خشک شدن قالی

در گذشته بیشتر قالیشویی ها فرش را در هوای ازاد و مقابل نور خورشید قرار میدادند، اما امروز در قالیشویی در هفت تیر کرج فرش های مشتری در گرم خانه ها خشک می شوند. در گرمخانه های شرکت دستگاه هایی تعبیه شده است که دمای محیط را افزایش می دهد.

شماره تلفن قالیشویی وزیر هفت تیر کرج

شماره تلفن قالیشویی وزیر هفت تیر کرج

حتما درباره خدماتی که می خواهید دریافت کنید، با کارشناس های مجموعه ی قالیشویی در هفت تیر کرج صحبت کنید. نحوه پرداخت هزینه ها، زمان دریافت و ثبت سفارش و نحوه شستشو را باید از قبل تعیین کنید تا در زمان تحویل مشکل نداشته باشید. برای آشنایی با مزیت های این مجموعه با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا