وبلاگ

بهترین قالیشویی در مشکین دشت کرج

قالیشویی در مشکین دشت کرج برخلاف نامش برای تمام استان البرز سرویس دهی دارد. و در هر منطقه شعبه تاسیس نموده تا بتواند سرعت بیشتری به کار خود بدهد.رضایت مشتریان خود را جلب کند و به همین دلیل به قالیشویی سریع در مشکین دشت کرج نیز معروف است .

بهترین قالیشویی در مشکین دشت کرج

مزیت قالیشویی مشکین دشت کرج

  • نقل و انتقال فرش در کارخانه توسط دستگاه میباشد و نیروی انسانی با فرش تماسی ندارد .
  • قبل از شست و شو ، فرش توسط دستگاه خاک گیری از هر گونه گرد و غبار و آلودگی پاک میشود و این مرحله فقط  در محیط قالیشویی و توسط دستگاه امکان پذیر است .

مرحله شستشوی فرش با دستگاه پیشرفته قالیشویی انجام میشود. (با استفاده از این دستگاه بدون دخالت دست مراحل شستشو فرش را انجام می شود ،در شستشو دستگاه ثابت میماند. فرش خیس میشود سپس به وسیله نوار نقاله فرش به زیر برس ها و فرچه های شستشو هدایت میگردد و با اضافه شدن مواد شوینده مخصوص فرش در این مرحله، عملیات قالیشویی انجام میپذیرد ) فرایند آبکشی از طریق دستگاه آبگیر لوله ای انجام میشود که از ایجاد چروک و شکستگی در فرش جلوگیری میکند

  • استفاده از دستگاه خشک کن که باعث میشود آب و هوا تاثیری در
  • خشک شدن فرش نداشته باشد .
  • استفاده از مواد شوینده با کیفیت و اعلاء متناسب با جنس فرش .

لازم به یادآوریست که قالیشویی وزیر یکی از شعبات قالیشویی در مشکین دشت کرج است که در صورت استفاده از خدمات این مجموعه میتوانید از تمام مزیت های ذکر شده در بالا بهره مند شوید .

زمان شستشو در قالیشویی

مدت زمانی که فرش شسته میشود به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند تعداد،متراژ،نوع شستشو،خدمات مورد نیاز و … مدت زمان شستشو فرش در قالیشویی در مشکین دشت کرج 3 روز کاری میباشد اما هر چه تعداد فرشها بیشتر باشد ممکن است به زمان شستشو اضافه شود همچنین اگر سفارش ریشه بافی شیرازه دوزی و ترمیم فرش داشته باشید زمان تحویل فرش طولانی میشود اما نگران نباشید ما به صورت سیستمی از تمامی مراحل شستشو شما را مطلع میکنیم تا بتوانید زمانبندی مناسبی برای خود داشته باشید .

مطلب مرتبط: قالیشویی درمحمدشهرکرج

قالیشویی ارزان

قالیشویی ارزان کلمه ای است که مشتریان زیادی را وسوسه و ترغیب به سفارش میکند اما ارزان بودن به چه قیمتی ؟ برخی قالیشویها که بصورت غیر مجاز فعالیت میکنند. قیمتهایی پایین اعلام میکنند اما بعد از تحویل فرش انتظار هر نوع آسیبی را داشته باشید چرا که ارزانی بی علت نیست.استفاده از مواد شوینده نامرغوب و دستگاه های منسوخ و قدیمی مشکلات فراوانی را برای فرش ایجاد میکند .

قیمت قالیشویی در مشکین دشت کرج طبق نرخ اعلامی اتحادیه قالیشویان استان البرز است و با یک بررسی اجمالی متوجه خواهید شد که هزینه های اعلامی توسط این مجوعه در مقایسه با سایر رقبا بسیار منصفانه و مقرون به صرفه میباشد .

قالیشویی تخصصی مشکین دشت کرج

قالیشویی تخصصی مشکین دشت کرج

مجموعه ما به دلیل سابقه و تجربه ای که دارد توانسته از کادر حرفه ای در مجموعه خود استفاده کند. از کادر دفتر و کارشناس گرفته تا رفوگران کارآمد و با مهارت که همه باعث شدند تا این مجموعه به قالیشویی حرفه ای در  مشکین دشت کرج مشهور شود. ناگفته نماند که سایر شعبا ما مانند تیم و مجموعه تخصصی وزیر نیز از همین مهارت و تجربه برخوردار هستند .

ثبت سفارش

ثبت سفارش در قالیشویی در مشکین دشت کرج از دو روش زیر ممکن است :

  1. پر کردن فرم سفارش در داخل سایت
  2. ارسال پیام به مشاوران آنلاین داخل سایت
  3. تماس تلفنی و دریافت راهنمایی

فرم داخل سایت موجود است پس از کامل کردن اطلاعات منتظر بمانید. کارشناسان ما سریعا با شما تماس میگیرند و آدرس دقیق شما را ثبت میکنند برای ارتباط با ما شماره های زیر را بخاطر بسپارید :

Tel:02691001818

Tel:02634656506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا