وبلاگ

بهترین قالیشویی در محمدشهر کرج

قالیشویی در محمدشهر کرج را در سال جدید افتتاح کرده است و پیشنهاد میشود اگر ساکن این محدوده هستید بهتر است از خدمات شرکت هایی استفاده کنید. که به صورت خاص در منطقه شما فعالیت دارند در این صورت هزینه های حمل و نقل شما بسیار پایین خواهد آمد .

بهترین قالیشویی در محمدشهر کرج در سال 1402

قیمت قالیشویی وزیر محمد شهر

طبق تجربه مهم‌ترین عاملی که بر قیمت شستشوی فرش تاثیر می‌گذارد نوع فرش و جنس آن است. فرش‌هایی که تراکم بافت ریزتری دارند و متراکم‌تر هستند در قالی شویی باید با دقت بیشتری شسته شوند. همچنین در شستشوی فرش دستباف باید به نوع الیاف و بافت آن توجه کرد، به همین خاطر نسبت به شستشوی فرش ماشینی زمان بیشتری می‌برد. شستشوی فرش ابریشم و شستشوی فرش گل ابریشم و انواع دیگر فرش نفیس نیز به دلیل ترکیب رنگ‌ها و تراکم نخ‌ها به مهارت بیشتر و شوینده‌های متفاوتی احتیاج دارند تا کیفیت‌شان را از دست ندهند.

بنابراین قیمت شستشوی فرش ماشینی با قیمت شستشوی فرش دستباف متفاوت بوده و نوع و جنس فرش بر قیمت قالیشویی موثر است. برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید از کارشناسی رایگان قالیشویی در محمدشهر کرج استفاده کنید .

تضمین کیفیت در قالیشویی محمدشهر کرج

تضمین کیفیت در قالیشویی محمدشهر کرج

قالیشویی در محمدشهرکرج بابت کلیه خدمات خود ضمانت نامه کتبی ارائه میکند و در یکی از بندهای این ضمانت نامه قید شده است که در صورت ناراضی بودن مشتری شستشوی مجدد بصورت رایگان اجرا خواهد شد اما توجه داشته باشید قبل از تماس با قالیشویی از مجاز بودن آن اطمینان یابید در غیر اینصورت ضمانت نامه هیچ اعتباری ندارد و شما بابت خسارت و آسیب های وارده به فرشتان متضرر خواهید شد .

مطالب مرتبط/قالیشویی درصفادشت

اهمیت شستشوی فرش

فرش کالای بادوامی است که جهت حفظ و نگهداری مناسب حتماً باید مورد شست و شو قرار گیرد چراکه ماندگاری آلودگی ، گرد و غبار و … از عمر و قالی می کاهد . از طرف دیگر فرش کف پوش منازل بوده و سطح وسیعی را میپوشاند. کثیف شدن فرش، ریختن مواد مختلف روی آن ، ایجاد لکه از موارد اجتناب ناپذیر است. ادعای درستی است اگر بگوییم شست و شوی فرش دغدغه مهم خانم های خانه دار است خصوصاً در ایامی چون عید نوروز که خانه تکانی از آداب و رسوم ایرانیان به شمار می رود.

سرعت تحویل قالیشویی محمدشهر کرج

همانطور که در بالا گفته شد الیاف هر فرش با فرش دیگر متفاوت است و نخی که برای بافت تار و پود فرش استفاده شده با مواد شوینده مخصوص خود شسته می شود. بنابراین زمان شستشو هر فرش بسته به نوع الیاف و میزان کثیفی متفاوت است .برای فرشهای دستبافت زمان تحویل نیازمند جزئیات بیشتر است . مانند متراژ فرش ، نوع رنگهای بکار رفته شده در بافت فرش و نوع خدمات سفارش داده شده .قالیشویی در محمدشهرکرج فرش رابسرعت تحویل میدهد.

تلفن تماس قالیشویی وزیر شعبه محمدشهر

در صورتی که ساکن محمدشهر کرج هستید و به دنبال قالیشویی در کرج هستید که نزدیک به خود میگردید قالیشویی در محمدشهر کرج نزدیکترین مجموعه نظافتی به شماست برای ارتباط با این محموعه کافیست از طریق تلفن های زیر ثبت سفارش کنید :

Tel:02691001818

Tel:02634656506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا