وبلاگ

بهترین قالیشویی در فردیس کرج

قالیشویی در فردیس کرج برای ساکنین محترم منطقه سرویس دهی دارد. و با افتتاح شعب مختلف درسطح شهر توانسته به کلیه مناطق ارائه خدمت داشته باشد.یکی ازمراکز معروف و معتبر دراین زمینه قالیشویی وزیراست .

بهترین قالیشویی در فردیس کرج در سال 1402

خدمات قالیشویی اهمیت زیادی دارد.قالی یکی از لوازم با ارزش و مهم در هر خانه بوده که نتیجه هنر ایرانیان میباشد. فرش ها در تارو پودرهای درهم تنیده ای ساخته شده اند که هر کدام رنگ های زیبا و جذابی دارند. نگهداری و شستشوی این فرش ها و قالیچه ها از اهمیت بالایی برخورداراست. و بایددرهنگام شستشوی این هنر بسیار توجه نمود زیرا درصورتی که این فرش به درستی و به صورت استاندارد شسته نشود میتواند باعث آسیب رساندن به این محصول شود. برای شستشوی فرش ها و قالیچه ها باید از پودرهای شوینده مخصوص و مرغوبی استفاده کنید.

بهترین قالیشویی در فردیس کرج

با توجه به مطالب ذکر شده احتمال پارگی در گلیم نو نیز وجود دارد. و این تصور که فقط قالی کهنه و مستعمل ، پوسیده و اسیب دیده پاره میشوند کاملا غلط است. چرا که قالی نو نیز میتوانند به دلایل ذکر شده در بالا دچار پارگی شود. یکی از مهمترین این دلایل استفاده از دستگاه خشک کن دیگی است که یک روش کاملا منسوخ شده است.

و قالیشویهای غیر مجاز برای کاهش هزینه های خود و سودبری بیشتر از این دستگاه استفاده میکنند. اما قالیشویی در فردیس کرج مجهز به دستگاه آبگیر لوله ایست که با یک تحقیق کوچک میتوانید از امکانات و مزایای این دستگتاه مطلع شوید .

مطلب مرتبط: قالیشویی در منظریه کرج

ترمیم فرش های پاره توسط قالیشویی در فردیس کرج

قالیشویی در فردیس به دو صورت اقدام به ترمیم میکند : اولین روش برای رفع پارگی چله ها گره زدن دوباره چله از محل پارگی است.

روش دوم برای ترمیم چله ها که عموما رفوگران هنگام ترمیم استفاده میکنند این روش استفاده از سوزن و نخ چله سالم میباشد  .

قیمت شستشو فرش

شستشو طبق نرخ مصوب اتحادیه میباشد  که میتوانید از مشاوران غیر حضوری و یا کارشناسان ما در محل بخواهید مطابق با جنس و شانه و تراکم فرش هزینه نهایی شست شو را خدمت شما اعلام نمایند اما گلیم فانتزی و قالیچه های کودک به صورت توافقی فاکتور میشوند .

بهترین قالیشویی در فردیس کرج

برای رفاه حال ساکنین عزیز استان البرز بر آن شدیم تا بهترین قالیشویی در این منطقه را معرفی کنیم :

قالیشویی وزیر بهترین قالیشویی در فردیس کرج می باشد ،این مرکز علاوه بر کیفیت خدمات ، با اولین تماس سریعا کارشناسان خود را به محل اعزام میکنند . برای افزایش عمر گلیم حتما به دنبال قالیشویی مجاز و معتبر در منطقه باشید چرا که برخی از آسیب های شستشو قابل جبران نیستند و نابودی آن را به همراه دارند .

تضمین قالیشویی در فردیس کرج

تضمین قالیشویی در فردیس کرج

قالیشویی در فردیس کرج برای تضمین شست شو قالیشویی وزیر را معرفی میکند که با کادری مجرب و استفاده از دستگاه پیشرفته و به روز خدمات شستشو را انجام میدهد و میتوانید با خاطری اسوده از این مجموعه خدمات دریافت کنید .

قالیشویی فوری در فردیس کرج

زمانی که روی قالی شما لک ایجاد شد همان لحظه با قالیشویی تماس بگیرید چرا که تاخیر باعث ثابت شدن رنگ لکه میشود و به خورد آن می رود هر چه زودتر اقدام به شستشو کنید لکه زودتر و بهتر از بین میرود . بنابراین در صورت ایجاد لکه با مجموعه ما تماس حاصل نمائید تا پرسنل ما در سریعترین زمان ممکن خود را به محل برسانند .

تلفن تماس

برای بهره گیری از شست شو ، رفو ، رنگ برداری ، ریشه زنی و چرم دوزی و شیرازه دوزی میتوانید از طریق ثبت سفارش آنلاین در سایت و یا شماره تلفن :

Tel:02691001818

Tel:02634656506

سفارشات خود را ثبت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا