وبلاگ

بهترین قالیشویی در شهرک بنفشه کرج

قالیشویی در شهرک بنفشه کرج به علت کیفیت بالای کاری که ارائه میده بسیار زبانزد میباشد . اما دلیل این مرغوبیت در چیست ؟ قالیشویی شهرک بنفشه در کرج  کارخانه ای مجهز به ماشین آلات بروز و پیشرفته دارد که پرسنل کارآزموده و با تجربه آنها را مدیریت میکنند از اینرو توانسته رضایت بسیاری را جلب کند .

بهترین قالیشویی در شهرک بنفشه کرج سال 1401

لکه بری قالیشویی در شهرک بنفشه کرج

کارخانه قالیشویی شهرک بنفشه متخصص در حذف انواع لکه های چربی ، شکلات ، چای ، ماست ، رنگ ، لوازم آرایش و … است که می تواند روش پاک کردن هر کدام رو جداگانه و به صورت مفصل در سایر مقالات ما بخوانید . اما مجموعه ما محلولهای مخصوص دست ساز دارد که هیچ لکه ای نمی تواند در مقابل آن مقاومت کند و بدون آسیب به قالی آنها را کاملا از بین میبرد .قالیشویی وزیر یکی از شعبات قالیشویی شهرک بنفشه است که لکه برداری را با بهترین مواد شوینده انجام میدهد .

خدمات قالیشویها :

شستشوی فرش ماشینی،دستبافت،رفو(رفع سوختگی های جزئی و یا عمیق ، پارگی ، بیدزدگی).دوخت انواع ریشه،نصب محافظ ریشه، شیرازه دوزی معمولی،قیطونی،پرداخت،روگیری قالی دستی،رنگبرداری فرش دستبافت و . . .

ضمانت نامه در قالیشویها

داشتن تضمین برای شست و شوی فرش بسیار اهمیت دارد زیرا در صورت خرابی و کثیفی و پارگی شما می توانید از آن مجموعه در خواست شست و شوی مجدد داشته باشید خوشبختانه مجموعه ما در شهرک بنفشه کرج ضمانت نامه کتبی به تمامی مشتریان ارائه میدهد تا اطمینان خاطر لازم را داشته باشید .

بهترین قالیشویی در شهرک بنفشه کرج

بهترین قالیشویی در شهرک بنفشه کرج قالیشویی وزیر میباشد که برای تمام نقاط استان سرویس دهی دارد و کارخانه ای مجهز به تجهیزات به روز و اتوماتیک داشته این مرکز به دلیل استفاده از ماشین آلات پیشرفته سرعت عمل بسیار بالایی در شستوشو داشته و همچنین سرویس های ویژه برای هر محدوده که باعث کوتاه شدن تایم تحویل فرشها میشود.

مطلب مرتبط/قالیشویی دررزکان کرج

شستشوی موکت در شهرک بنفشه

طبیعتا شستن موکت در کارخانه و توسط دستگاه با کیفت بهتری انجام میشود اما ما برای راحتی مشتریان عزیزمان موکت شویی در محل را به خدماتمان اضافه کردیم برای کسانی که نمیتوانند موکت را از کف جدا کنند مانند باشگاه ها تالارهای پذیرایی راه پله های وسیع و مساجد و برخی مراکز آموزشی و لازم به ذکر است به دلیل قدرت قوی دستگاه هیچ اثاری از کثیفی باقی نمی ماند و شما می تواند با خاطری آسوده از این خدمت جدید مجموعه ما بهره جویید اما باید بدانید که قیمت شستوشوی در منزل با کارخانه به دلیل زحمت فراوان و زمان بر بودن بسیار متفاوت خواهد بود .

قالیشویی خوب از نظر مردم چه ویژگی هایی دارد؟

اگر تجربه افرادی را که از خدمات این حوزه استفاده کرده‌اند بررسی کنید، متوجه می‌شوید که اینها مهمترین ویژگی‌های یک قالی شویی معتبر است:

  1. بررسی دقیق فرش‌ها پیش از تحویل، جهت مطلع کردن مشتری از کلیه مشکلات و روش رفع آنها
  2. استفاده از مواد شوینده، تجهیزات مناسب برای شستشو و خشک کردن هر فرش با کمک کارشناسان حرفه‌ای
  3. شستشوی فرشهای ماشینی و دستبافت بصورت مجزا
  4. تحویل فرش بدون آسیب و در زمان مناسب
  5. شفافیت در محاسبه قیمت قالیشویی و ارائه فاکتور رسمی
  6. پوشش و ارائه کلیه خدمات قالی شویی
  7. احترام و انظباط

شعبه قالیشویی شهرک بنفشه کرج

شعبه قالیشویی شهرک بنفشه کرج

قالیشویی وزیر جهت سهولت انتخاب کاربران خود در تمامی نقاط شهر کرج شعب مختلفی تاسیس کرده گلشهر ، مهرشهر، مهرویلا، فردیس و سایر نقاط … در هر محدوده ای که ساکن هستید کافیست با قالیشویی در شهرک بنفشه کرج تماس بگیرید تا سریعترین سرویس محدوده را برای شما ارسال کند .

پشتیبانی قالیشویی

قالیشویی هایی که در پاسخ گویی به مشتریان پیشگام هستند و به سرعت به تماس های تلفنی پاسخ می دهند و مشکل مشتری را برطرف می کنند، خدمات مناسبی نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.این موضوع موجب می شود تابعد از دریافت فرش و قالی از مشتری نیز پاسخگوی اشتباهات یا حتی سوالات مشتری خود باشند.

تلفن تماس

در صورت نیاز به مشاوره،ثبت سفارش،استعلام قیمت،زمان تحویل وجمع آوری فرش،و … میتوانیدبا تلفنهای،قالیشویی وزیر، تماس حاصل نمائید. و یا آنلاین از مقالات موجود در سایت پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.با پر کردن فرم ثبت سفارش منتظر تماس کارشناسان ما باشید

Tel:02691001818

Tel:02634656506

‫۲ دیدگاه ها

  1. قالیها رابسیار تمیز شستند وخیلی راضی بودیم در ضمن قیمتش هم نسبت به چند جا که پرسیده بودم منصفانه تر بود باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا