وبلاگ

بهترین قالیشویی در شهرک بعثت کرج

قالیشویی در شهرک بعثت کرج مجهز به کارخانه ای پیشرفته و تمام مکانیزه است. از همین رو توانسه در این محله مشتریان زیادی را جذب کند . آیا قالیشویی تاثیری در سرعت شستشوی قالی دارد ؟ خب پاسخ این سوال را میتوان با یک مثال ساده داد شستن فرش در خانه به دلیل کمبود جا و مسلط نبودن به شستشو زمانبر خواهد بود علاوه بر این نمیتوانید به خوبی آب فرش را تخلیه کنید پس زمان خشک شدن هم طولانی تر میشود.

بهترین قالیشویی در شهرک بعثت کرج در سال 1402

اما در قالیشویی فرش با دستگاه شسته میشود وآبگیری میگردد و از طریقگرم خانه خشک میشود پس سرعت کار خیلی بالا میرود. قالیشویی وزیر یکی از شعبات اصلی قالیشویی در شهرک بعث کرج است این قالیشویی به قالیشویی سریع در شهرک بعثت شهرت دارد

قالیشویی ارزان در شهرک بعثت کرج

چرا یک قالیشویی باید  قیمتی پایین تر اعلام کند ؟ این مسئله میتواند شک برانگیز باشد. باید در نظر داشته باشید که شاید مجموعه بصورت غیر مجاز فعالیت میکند. در صورتیکه فرش شما آسیب ببیند و یا گم شود از هیچ مرجعی نمیتوانید انتظار کمک و باز پس گیری فرشتان را داشته باشید . قیمت قالیشویی شهرک بعثت مطابق با نرخنامه اتحادیه است و خدمات هم قیمت بسیار منصفانه دارد.

مطلب مرتبط: قالیشویی در مشکین دشت کرج

تشخیص قالی شویی مجاز از غیر مجاز

  • به هیچ وجه به قالیشویی هایی که در تبلیغ خود قیمت خود را ارزان تر از همه اعلام می کنند، اعتماد نکنید. اتحادیه، قیمت ها را براساس معیارهای خاصی تعیین می کند.

قالیشویی مجاز هیچگاه قیمت خود را کمتر از اتحادیه اعلام نمی کند و در واقع می توان گفت که برای او اصلا به صرفه نیست که کمتر از حد معمول بگیرد. اما شرکت های غیر مجاز با این روش سعی می کنند توجه افراد را به خود جلب کرده تا بتوانند فرش های مردم را به بدست بیاورند.

  •  زمانی که از طرف شرکت، ماشینی برای حمل فرش شما آمد، حتما از آن ها کارت شناسایی موسسه را بخواهید و به هیچ وجه به افراد غیرمجاز اعتماد نکنید.
  • معتبر بودن کارت را از شرکت بپرسید یا در سایت آن ها بخوانید.
  •  به شرکت های قالیشویی که از طریق تلگرام یا شبکه های اجتماعی فقط تبلیغ می کنند و یک شماره جهت تماس قرار می دهند، اعتماد نکنید. شرکت های قالیشویی مجاز باید شماره ثبت خود را نیز اعلام کنند تا مشتری ها با بررسی آن ها، مجاز بودنشان رابررسی کنند.
  • بعد از تحویل فرش، حتما آن را جلوی کارشناس مربوطه باز کنید تا اگر آسیبی هست، سریعا آن را به مسئولان شرکت گوشزد کنید. اگر مسئولان شرکت، این آسیب را متوجه خود شما دانستند، می توانید به اتحادیه شکایت کنید. مطمئن باشید که اتحادیه این مساله را با جدیت تمام دنبال می کند.
  •  حتما در انتها از شرکت یک رسید و فاکتور معتبر دریافت کنید که در صورت شکایت بتوانید موارد خود را ثابت کنید.

شماره تلفن قالیشویی در شهرک بعثت کرج

شماره تلفن قالیشویی در شهرک بعثت کرج

در صورتی که به تلفن تماس قالیشویی نیاز داشتید پیسنهاد میکنیم که با  : قالیشویی وزیر بهترین قالیشویی در شهرک بعثت کرج تماس حاصل نمائید تا مشاوران این مجموعه شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند و بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب یک قالیشویی مناسب بگیرید .

tel:02634656506

tel:02691001818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا