وبلاگ

معرفی بهترین قالیشویی در شاهین ویلا کرج

قالیشویی در شاهین ویلا کرج به قیمت و کیفیت خوبی که دارد در شهر کرج زبانزد میباشد. کیفیت خوب این مجموعه برای اینست که دارای کارخانه ای مجهز به ماشین آلات قالیشوییست و از مواد شوینده درجه یک استفاده میکند .

معرفی بهترین قالیشویی در شاهین ویلا کرج سال 1402

شعبه قالیشویی شاهین ویلا کرج

اولین نکته ای که کارخانه قالیشویی در شاهین ویلا کرج را متمایز کرده اینست که این مرکز دارای شعبه های مختلف در استان البرز است که با توجه به محدوده ی سفارش دهنده سرویس از همان محدوده ارسال میشود و سرعت کار را بالا میبرد . بنابراین بدون هیچ نگرانی بابت تاخیر و یا افزایش هزینه سرویس در هر منطقه از کرج که باشید میتوانید از خدمات ما استفاده کنید .

قالیشویی وزیر یکی از معتبرترین شعبات قالیشویی در شاهین ویلا کرج است که تمام خدمات شستشوی فرش و مبل ، کلیه خدمات فرش از جمله رفو گری و رنگبرداری و ریشه بافی و شیرازه دوزی را انجام میدهد علاوه بر همه ی این موارد خدمات جانبی ایی مانند نصب ترمز فرش و محافظ ریشه فرش و محافظ شیرازه هم انجام میدهد.

مطلب مرتبط/قالیشویی دردهقان ویلاکرج

خدمات قالیشویی در شاهین ویلا کرج

خدمات قالیشویی در شاهین ویلا کرج

قالیشوییها غیر از خدمات شستشوی فرش و مبلمان خدمات دیگری که مرتبط با فرش باشد هم انجام میدهند .که در ادامه راه های دریافت خدمات قالیشویی شاهین ویلا کرج را شرح داده ایم .

  • دارکشی قالیشویی
  • چرم‌دوزی قالیشویی
  • ریشه بافی
  • رنگبرداری قالیشویی
  • خشکشویی و مبل شویی
  • بید زدایی قالی و عمل ضد بید کردن

کارخانه قالیشویی شاهین ویلا در کرج علاوه بر استفاده از ماشین آلات جدید و بروز از رفوگران بسیار با تجربه بهره میجوید و کلیه خدمات اجرایی این قالیشویی کاملا تخصصی میباشد .

قیمت قالیشویی

یکی از مواردی که مشتری هنگام ثبت سفارش بسیار به آن اهمیت می دهد هزینه ای است باید بپردازد این هزینه ها را چه کسی تعیین میکند ؟ آیا سابقه ی قالیشویی هم تاثیرگذار است ؟ آیا کیفیت شستوشو و مواد شوینده مصرفی نقشی دارد ؟ باید بگوییم که پایه این هزینه ها توسط اتحادیه صنف قالیشویی تصویب میشود و سابقه کار و کیفیت کار نیز در قیمت نهایی بسیار موثر است اما تعیین کننده اصلی فرش است که با کیفیت خود و لکه هایی که دارد هزینه شستشوی خود را نهایی میکند .

وظایف قالیشویی

آیا میدانید که یک قالیشویی چه وظایفی بر عهده دارد ؟ اگر پاسخ شما خیر است باید در ادامه با ما همراه باشید تا یکی یکی وظایف قالیشویی را یادآور شویم :

  • تحویل به موقع فرش طبق روز مشخص
  • ارائه فاکتور رسمی
  • پاسخگویی به موقع و در شان مشتری
  • کاور وبسته بندی فرش
  • تحویل و جمع آوری فرش از درب واحد

نکته 🙁 برخی قالی شویها بابت تحویل و جمع آوری فرش هزینه دریافت میکنند برخی نیز مبلغی تحت عنوان هزینه طبقات مطالبه میکنند به یاد داشته باشید که شما تنها یکبار هزینه سرویس ر پرداخت میکنید که شامل رفت و آمد از دب منزل به کارخانه و بالعکس میباشد مبالغ اضافه را سریعا به مدیریت مجموعه و یا اتحادیه اطلاع دهید . )

  • داشتن تضمین در صورت مفقودی و هر گونه آسیب احتمالی
  • و …

اگر یک قالیشویی به وظایف خود به خوبی عمل کند ما به آن بهترین قالیشویی میگوییم در هر شهر و محله ای که سکونت دارید کار را به بهترین بسپارید، بهترین قالیشویی در شاهین ویلا کرج فقط قالیشویی وزیر میتواند باشد چرا که یکی از قدیمی ترین قالیشویی در کرج می باشد که با پرسنل حرف ای و مجرب توانسته است این مدت طولانی را به همشهریان کرجی خود خدمت کند.بهتر است یکبار با این مجموعه کار کنید تا بهتر از کیفیت کار اطلاع یابید.

نحوه ثبت سفارش در قالیشویی شاهین ویلا کرج

قالیهایتان را به بهترین قالیشویی در شاهین ویلا بسپارید ثبت سفارش در قالیشویی در شاهین ویلا کرج بسیار آسان است چرا که علاوه بر داشتن خطوط متعدد دارای سایت و فرم ثبت سفارش آنلاین نیز هست بنابراین میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید با ما در ارتباط باشید اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با تلفن های زیر تماس حاصل نمائید تا کارشناسان ما راهنماییتان کنند :

Tel:02691001818

Tel:02634656506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا