وبلاگ

شستشو فرش با بخارشو

شستشو فرش با بخارشو

شستشو فرش با بخار شو را امتحان کرده اید ؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید فرش را با دستگاه بخار تمیز کنید؟ آیا واقعاً امن خواهد بود؟ اگر فرش در خانه دارید ، متوجه خواهید شد که چقدر رنگ آن به مرور کدر و تیره می شود ، مخصوصاً اگر رنگ آن روشن باشد. این امکان وجود دارد که از یک دستگاه بخارشو برای تمیز نگه داشتن فرش خود استفاده کنید.

در حالی که بسیاری از دستگاه های بخار برای کفهای سخت طراحی شده اند ، برخی از آنها نیز چند منظوره هستند. اما برخی کارهای مقدماتی وجود دارد که باید قبل از شستشو فرش با بخارشو انجام دهید. بیایید وارد جزئیات شویم تا وقتی زمان آن فرا رسید احساس آمادگی و اطمینان کرد.

آیا می توان از آب لوله کشی برای بخارشو استفاده کرد ؟

شاید بهتر باشد از آب مقطر یا معدنی برای پر کردن مخزن ماشین پاک کن بخار خود استفاده کنید. اگر در محل زندگی خود آب سخت دارید ، اغلب مقدار زیادی مواد معدنی و سنگ آهک در آب وجود دارد. این شامل کلسیم و منیزیم است و که به بخارشو آسیب وارد می کند . با گذشت زمان ، این ممکن است خروجی های سر پاک کننده شما را مسدود کرده و از توزیع موثر بخار جلوگیری کند. همچنین ممکن است روی فرش شما بقایایی باقی بماند.

مطلب مرتبط/چطور با دستگاه فرش را شامپوفرش بکشیم

آیا بخار میکروب های روی فرش را از بین می برد؟

الیاف فرش می توانند میکروب ها و عوامل بیماری زا را به دام بیندازند بدون اینکه حتی متوجه شوید. اما خبر خوب این است که بخارآب گرم است و این می تواند باکتری های موجود روی فرش شما را از بین ببرد. پاک کردن بخار همچنین می تواند کنه های گرد و غبار را از بین ببرد. داشتن کنه های گرد و غبار به این معنی نیست که شما کثیف هستید. آنها معمولاً در بیشتر فرش ها هستند .

یک مطالعه نشان داد که جاروبرقی معمولی  با بخار می تواند کنه های گرد و غبار را ۸۵.۵ درصد کاهش دهد اگر صاحب حیوان خانگی هستید ، خوشحال می شوید بشنوید که بخار می تواند کک را نیز از بین ببرد این می تواند کک های بالغ و لارو و برخی تخمک ها را از بین ببرد. رطوبت ناشی از بخار ممکن است به معنی خروج برخی از تخم ها باشد. اما اگر پاک کردن بخار را با جاروبرقی معمولی ترکیب کنید ، این نباید برای شما یا فرش  شما مشکلی ایجاد کند.

آیا باید از تمیز کننده فرش با دستگاه بخار استفاده کنم؟

مطمئناً می توانیدبرای شستشو فرش با بخارشو از دستگاه شوینده بخار خود استفاده کنید ، درست است؟ در واقع ، این ممکن است به حوله بخار و فرش شما آسیب برساند. زیبایی استفاده از شوینده بخار در این است که می توانید فرشهای خود را بدون نیاز به مواد شیمیایی ضدعفونی کنید. این بدان معناست که ممکن است برای افراد مبتلا به آلرژی یا حساسیت گزینه مناسبی باشد. برخی از شرکت ها دارای آب پاک کن بخار معدنی معطر هستند. با این حال  ، این ممکن است برای فرش مناسب نباشد. همیشه توصیه می شود از دستورالعمل های مدل شوینده بخار خود پیروی کنید یا در صورت عدم اطمینان با سازنده مشورت کنید.

مشاوره قالیشویی

قالیشویی وزیر،خدمات قالیشویی درکرج رابابهترین موادشوینده ازجمله شامپوفرشهای مرغوب انجام انجام میدهد.برای مشاوره با قالیشویی وزیردرزمینه کشیدن شامپوروی فرش ولکه برداری میتوانیدباشماره های زیرتماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا