وبلاگ

شستشوی لکه آرایشی ازفرش

شستشوی لکه آرایشی ازفرش

شستشوی لکه آرایشی ازفرش امری حیاتی است که باید آن را بیاموزید چرا که با گرایش های کنونی کانتورینگ ، هایلایت های براق و چشم های گربه ای دودی و … بیشتر به ان نیازپیدامیکنید.

پاک کردن لکه لوازم آرایش از روی فرش

به همین دلیل است که هر آرایشگر مشتاق باید چند ترفند تمیز کردن روی آستین خود داشته باشد. بیاموزید چگونه میتوان آرایش چشم،روی فرش پاک کرد، بنابراین هنگام افتادن و ریختن،نگران نباشید. توجه: قبل از اقدام به تمیز کردن فرش خود با استفاده از هر یک از روش های زیر ، ابتدا باید با دستورالعمل های مراقبت از سازنده خود مشورت کرده و آزمایش لکه ای را بر روی یک تکه کوچک نامرئی انجام دهید.

پاکسازی کرم پودر از موکت

متخصصان زیبایی واقعی ممکن است در مورد استفاده یا عدم استفاده از کرم پایه روی پلک چشم خود بحث کنند ، اما این موضوعی برای انجمن دیگری است. اما اگر هنگام استفاده از این کرم مقذاری از آن روی فرش و موکت ریخت باید چکار کنید ؟

شما نیاز دارید:

  • چاقو یا قاشق کره
  • مایع ظرفشویی شفاف
  • آب سرد
  • پارچه های میکروفیبر یا حوله های کاغذی
  • یک جاروبرقی

مرحله اول

از چاقو،قاشق کره ای، استفاده کنید تا هرگونه کرم اضافی را از فرش بکشید. این مهم است که فوراً این کار را انجام دهید تا کرم به پشت نرسد و لکه عمیق تری ایجاد نکند.

مطلب مرتبط/شستشوی لکه مرباازفرش

مرحله دوم

چند قطره صابون ظرف را با آب سرد مخلوط کنید.

مرحله سوم

پارچه یا حوله کاغذی خود را به آرامی با مخلوط صابون مرطوب کرده و به آرامی روی لکه بکشید و از بیرون کار کنید. مراقب باشید که فرش را در اینجا نکشید یا مالش ندهید ، زیرا این می تواند منجر به لکه شدن بیشتر در الیاف شود. تا زمانی که دیگر کرمی  روی فرش باقی نماند ، لکه را تمیز کنید.

مرحله چهارم

یک پارچه تمیز،حوله کاغذی تمیز،در آب معمولی خیس،برای از بین بردن آثار مخلوط صابون خود استفاده کنید.با یک پارچه میکروفیبر تازه خشک کنید.بعدخشک شدن کامل تکه فرش آسیب دیده ، محل لکه جاروبرقی کشیده شود.

نحوه پاک کردن خط چشم از روی فرش

اگرچه ممکن است درشستشولکه آرایشی ازفرش با مداد خط چشم با مشکلات زیادی روبرو نشوید ، اما خط چشم مایع در صورت سرنگونی بطری می تواند یک آشفتگی بزرگ ایجاد کند. می توانید با استفاده از مراحل تمیز کردن فونداسیون که در بالا ذکر شده است ، با این مشکل مقابله کنید. اگر این کار نکرد ، می توانید به گزینه های قوی تر بروید.

شما نیاز دارید :

فنجان آب گرم

۱ قاشق چایخوری سرکه

پارچه های میکروفیبر

سرکه را با آب مخلوط کنید.

یک پارچه محلول آغشته کنید ، سپس برای پاک شدن لکه استفاده کنید. مطمئن شوید که از بیرون کار می کنید. تا زمانی که دیگر خط چشم در فرش باقی نماند ، آن را پاک کنید. یک پارچه میکروفیبر تمیز،کمی با آب معمولی مرطوب کرده ،جهت ازبین بردن محلول باقی مانده سرکه ، لکه کنید. به آرامی با یک پارچه میکروفیبر تازه خشک کنید.

پاک کردن سایه چشم از فرش

وقتی می خواهید نحوه پاک کردن آرایش چشم از فرش را مشخص کنید ، سایه چشم می تواند یک چالش منحصر به فرد ایجاد کند. چرا؟ خوب ، بسیاری از سایه های چشم روغن هستند ، به این معنی که تمیز کردن آنها سخت تر است. شما نیاز دارید:

  • آب اکسیژنه
  • آب
  • پارچه های میکروفیبر
  • توجه: پراکسید هیدروژن برای فرش های سبک بهتر است ، زیرا خاصیت
  • سفید کنندگی دارد.

مرحله اول

چند قطره پراکسید هیدروژن را مستقیماً روی لکه بمالید. پخش کنید ، اما مالش یا اسکراب ندهید زیرا این می تواند لکه را در الیاف فرش جا دهد. بگذارید این حالت یک دقیقه بماند.

مرحله دوم

با یک پارچه خشک میکروفیبر پاک کنید. یک پارچه میکروفیبر جدید،با آب تمیز مرطوب کرده ،برای از بین بردن آثار پراکسید هیدروژن استفاده کنید. باز هم ، اسکراب نکنید. از آخرین پارچه برای خشک کردن محل استفاده کنید. نکته: این محلول را می توان برای سایر محصولات آرایشی بر پایه روغن نیز استفاده کرد.

نحوه پاک کردن ریمل از فرش

ریمل شایدبه چشمان شما کمک کند ،ولی در صورت ریختن روی فرش شمامیتواند منجر به آثار فاجعه بار شود.شستشوی لکه آرایشی ازفرش با تکان دادن چوب ریمل ، لکه ها بطور جادویی پاک نمیشوند. شما نیاز دارید:

پاک کننده آرایش چشم

آب سرد

پارچه های میکروفیبر

مرحله اول

پاک کننده آرایش چشم را مستقیماً روی یک پارچه میکروفیبر بمالید. این مرحله بسیار مهم است زیرا شما نمی خواهید تمیز کننده به پشت فرش برسد. به آرامی لکه را پاک کنید تا تمام ریمل پاک شود. در صورت نیاز مجددا پاک کننده آرایش چشم را روی پارچه ای تازه بمالید.

مرحله دوم

یک پارچه میکروفیبر،با آب سرد مرطوب کنید،برای از بین بردن بقایای پاک کننده آرایش استفاده کنید. محل را با یک پارچه میکروفیبر تمیز خشک کنید . در صورتیکه مراحل بالا را انجام دادید و موفق به شستشوی لکه لوازم آرایش از روی فرش نشدید کافی است با قالیشویی درکرج تماس حاصل نمائید تا در سریعترین زمان ممکن نیروهای خود را به محل اعزام کند و بتوانید از خدمات تضمینی این مجموعه استفاده کنید . در صورت نیاز به مشاوره و یا ثبت سفارش با تلفن های زیر تماس حاصل نمائید :

Tel:02634656506

Tel:02691001818

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا