وبلاگ

حذف بوی سیگار از مبل

حذف بوی سیگار از مبل امری ضروری است مخصوصا وقتی خود یا مهمانان در خانه سیگار می کشید دود سیگار می تواند سرسختانه به اثاثیه و حتی دیوارها ، کف و سقف خانه ای که قبلاً به یک سیگاری سنگین تعلق داشت ، بچسبد. همانطور که سیگار دود می کند ، مولکول های دود محصور در ذره بین میکروسکوپ روغن و قیر تولید می کند که هرجا که فرود بیایند ، سرسختانه می چسبند.

مطلب مرتبط/انتخاب رنگ موکت برای اتاق

خوش بو کننده

برای حذف بوی سیگارازمبل یک خوشبو کننده تجاری میتواندبطورموثرموارد خفیف دودکهنه را کنترل کند.این اسپری ها عوض جذف بوی بدسیگارفقط بورا پوشانده اند. در حالی که مواد شیمیایی موجود در این محصولات به طور کلی برای شما و فرزندان شما بی خطر است ، اما برای پرندگان مضر است.اگر حیوانات خانگی پر دار دارید از آنها استفاده نکنید. ممکن است مجبور شوید چند روش مختلف را در اینجا امتحان کنید ، اما اگر صبر داشته باشید مطمئناً قادر به حذف بوی سیگار از مبل خواهید بود.

مرحله۱

روی کل مبل ، از جمله بالشتک ها ، جوش شیرین بپاشید. اجازه دهید جوش شیرین یک شب روی مبل بماند و سپس جارو برقی بکشید. جوش شیرین به عنوان ماده ای معطر کننده که به همراه هر نوع بوی دیگری بوی دود را از مبل بیرون می کشد به خوبی کار می کند. همچنین روی و سایر سطوح تودوزی اطراف خانه به خوبی کار میکند.

مرحله۲

یک بطری سرکه سفید پر کنید.سرکه سفید یک بوگیر طبیعی میباشدو میتوان،برای خوشبوکردن مبلمان استفاده کرد.تاوقتی بوی بدسیگاربرود، بوی سرکه کمی ایجاد میشود.بوی نامطبوع دودراازبین میبرد.همچنین میتواند به عنوان اسپری خوشبو کننده هوا پاشیده شده و بر روی فرش ها و دیگر تودوزی های موجودخانه مورد استفاده قرارگیرد.

مرحله ۳

در صورت وجود بوی دود ، مبل خود را با بخار تمیز کنید. آب و پاک کننده بخار را به قطعه تجهیزات اضافه کنید ، روشن کنید و روی مبل بمالید. بالشتک ها را نیز تمیز کنید و بگذارید مبل خشک شود.

مرحله ۴

اگر نمی توانید حذف بوی بدسیگارازمبل راانجام بدهیدبایک متخصص تماس بگیرید. یک مرکز تمیزکاری حرفه ای به تجهیزات بیشتری دسترسی دارد.دارای تخصص در منطقه است که میتواند به شمابرای حذف بوی بدمبل کمک کند.

مبلشویی

درصورتی که موفق به حذف بوی سیگارازروی مبل نشدید.بامبلشویی تماس بگیریدوبا ثبت سفارش ازخدمات مبلشویی درمنزل بهرمندشوید.قالیشویی وزیر(قالیشویی درکرج )پاسخگو مشتریان میباشد. جهت کسب راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمائید :

Tel:02634656506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا