وبلاگ

انتخاب رنگ موکت برای اتاق

انتخاب رنگ موکت برای اتاق

انتخاب رنگ موکت برای اتاق تاثری بسزایی در دکوراسیون دارد امروزه گزینه های زیادی برای موکت در بازار موجود است. این محصولات از نظر رنگ ، نوع شمع ، جنس ، هزینه و موارد دیگر متفاوت هستند. در مورد نحوه انتخاب رنگ موکت برای اتاق ، توجه به همه این عوامل مهم است. با این  حال ، مسلماً مهمترین تصمیمی که قبل از خرید موکت جدید باید بگیرید  این است که چه رنگی را انتخاب کنید. اگرکاملاً مطمئن نیستید که بایدبرای انتخاب رنگ موکت خود از کجا شروع کنید.میتوان گفت ظریف مصور تنوع رنگ بالایی درانواع موکت دارد.

مطلب مرتبط./چسباندن لبه موکتها

ملاک انتخاب رنگ موکت برای اتاق

وقتی به دنبال رنگ فرش مناسب برای خانه خود هستید ، می توانید به این موارد توجه توجه کنید . بررسی کنید که در حال حاضر چه چیزی تازه و گرم است و آیا با سبک طراحی داخلی شما همخوانی دارد یا خیر. موکت های شیک میتوانند ازرنگ های روشنترتارنگ های عمیقتر،الگوهای تازه وسبک ها و ویژگی های منحصر به فرد فرش متغیر باشند.

رنگ طبیعی

معمولا رنگهای خنثی موکت تمایل دارند در اطراف بمانند. آنها احساس بی انتهایی دارند.و میتوانندازطریق تغییر روند طراحی داخلی ماندگارشوند.خاکستری،بژ،قهوه ای،سایه آبی،را میتوان رنگ موکت خنثی درنظرگرفت.بنابراین اگر امیدوار هستید که رنگ فرش را انتخاب کنید که تقریباً با هر نوع و سبک مطابقت داشته باشد ، رنگ فرش خنثی یک انتخاب عالی است.

آیا در حال تغییر دکوراسیون هستید ؟

در وهله اول ، اگر به خانه ای نوساز میروید،بازسازی می کنید،ممکن است چند راه دیگر برای شروع داشته باشید.تا کسانی که به دنبال تغییر موکت و حفظ مبلمان و رنگ دیوارهستند. در حالی که هنوز تعداد زیادی رنگ،طرح،سبک و الگوی فرش برای تقریباً هر نوع طراحی خانه وجود دارد.شروع جدید به شما یک صفحه خالی برای کارمیدهد. بااین حال، اغلب سخت است که بدانیددرموردفرش،رنگ دیوار،مبلمان،کتانی،دکوراسیون،ازکجا شروع کنید.بنابراین ما در قالیشویی وزیر شما را راهنمایی می کنیم .

طراحی داخلی و تاثیر آن در انتخاب رنگ موکت

اگر هنوز قسمتی از طراحی داخلی خود را انتخاب نکرده اید.توصیه میکنیم یک پالت رنگ کلی و یک نمونه مبلمان یا قطعه ای از مبلمان را انتخاب کنید.سپس کفپوش راانتخاب کنید،سپس رنگ کنید. رنگ آمیزی دیوارها یا تغییر مبلمان بسیارراحت تراز جایگزینی کفپوش ها است.بنابراین وقتی به بهترین گزینه های رنگ فرش خود فکر می کنید این را در نظر داشته باشید.

انتخاب رنگ موکت متناسب با سبک زندگی

آیا بچه کوچک دارید یا در ساحل سبک آرام زندگی میکنید.؟ در حالی که ممکن است فکر نکنید سبک زندگی شما نقش مهمی در انتخاب رنگ موکت شما دارد.ویژگی های فرش مانند مقاومت دربرابرلکه و تمیزکردن آسان راه بسیارمهم است.اما انتخاب موکت بسیار ساده تر از شیوه زندگی شماست. ،پس جای نگرانی مداوم در مورد داشتن موکت تمیز،به انتخاب موکت مطابق سبک زندگی بیشتردقت کنید.

کودکان و رفت و امد را در نظر بگیرید

تمیزنگه داشتن رنگ سفید،بژروشن(رنگ خنثی روشن)مقابل ریختن غذا،مهمانی،بچه ها دشوارمیباشد.ولی،برای خانه های ساکت،اتاقها،فضای نشیمن،اتاق خواب به خوبی کارمیکنند.بسته به دوام،میتوان به همان میزان تمیزنگه داشت. اگر خانه شما پر از بچه های خردسال است ، بهتر است از رنگ خنثی تیره تر استفاده کنید.یا لکه هایی با رنگهای مختلف داشته باشد یا حتی فرشی با طرح.درصورت نیاز به شستشوموکت قالیشویی وزیر(قالیشویی در کرج)اینکاررابرای شماانجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا