وبلاگ

قالیشویی در مهرشهر کرج/تضمین خدمات+لکه بری رایگان

 قالیشویی در مهرشهر کرج/تمامی خدمات شستشو و ترمیم و بازسازی بطور تضمینی انجام میشود و هزینه ها بعد از رضایت کامل شما و تحویل کالا دریافت میشود.دفتر قالیشویی وزیر واقع در گلشهر کرج میباشد که با ۲ سرویس فعال در منطقه مهرشهر آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.برای دریافت آدرس دفتر به گوگل مپ ویا قسمت تماس با ما مراجعه کنید و همچنین برای مراجعه حضوری ساعات مراجعه در اختیار شما قرارگرفته است.در ادامه توجه شما را به ویدئو شستشو فرش جلب میکنیم.

همچنین امکان تهیه ویدئو از نحوه شستشو فرشهای شمادر قالیشویی وزیر وجود دارد و بنا به سفارش مشتری در اختیار ایشان قرار میگیرد.

برای دیدن ویدئو شستشو تخصصی فرش دستبافت در کرج و روشهای شستشو آن کلیک کنید.

ویدئو شستشو مکانیزه و سنتی

بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج

قالیشویی درکرج خدمات بی‌نظیری را در راستای شستشوی انواع فرش دستبافت، فرش پرزدار، فرش پشمی، فرش ماشینی، تمیزکاری مبلمان و… ارائه می‌کند. ضمن اینکه کلیه خدمات شستشو در این مجموعه به شکل مکانیزه و تمام اتوماتیک انجام می‌شود.

چرا به قالیشویی در مهرشهر کرج نیاز دارید؟

فرش‌ها بخشی از زیبایی هر خانه‌ای به حساب می‌آیند. از طرفی با نوع طراحی خود گرمی، جذابیت رنگی و نرمی خاصی را به فضا اضافه می‌کنند. اگر روی فرش‌های باکیفیتی سرمایه‌گذاری کرده‌اید که می‌توانند طول عمر قابل توجهی داشته باشند، بهتر است از خدمات قالیشویی مهرشهر استفاده کنید. این نوع خدمات بخشی از مراقبت فرش به حساب می‌آیند، بنابراین لازم است استفاده شوند. یک فرش استاندارد باید عمر مفیدی برابر با ۳ تا ۵ سال داشته باشد، با این حال فرش‌های پشمی‌ اگر مراقبت شوند ممکن است برای مدت طولانی‌تری دوام بیاورند. در واقع این فرش‌ها در صورت نگهداری ماهرانه می‌توانند چندین دهه دوام بیاورند.

فرش‌ها از کفپوش‌های پارچه‌ای ضخیم با یک لایه پرز بالایی که به قسمت زیرین متصل است، ساخته می‌شوند. آن‌ها معمولاً برای راحتی و گرما بر روی یک لایه عایق قرار می‌گیرند. فرش و قالیچه انواع مختلفی دارد. در گذشته فرش‌ها از پشم (فرش‌های بافته شده) تولید می‌شدند، اما امروزه بسیاری از آن‌ها از نایلون، پلی‌پروپیلن، پلی‌استر یا سایر مواد مصنوعی تولید می‌شوند. این نوع فرش‌ها با توجه به جنس موادی که دارند، دارای مزایای مانند نگهداری آسان، مقرون‌به‌صرفه بودن و … هستند.

قالیشویی در مهرشهر برای شستشو فرش دستبافت

معرفی انواع فرش

برای اینکه از خدمات یک قالیشویی خوب در مهرشهر کرج برخوردار شوید، بهتر است ابتدا نوع فرش خود را بشناسید.

فرش‌های پشمی

فرش‌های پشمی ‌با کیفیت‌ترین نوع فرش هستند. آن‌ها بسیار مجلل به نظر می‌رسند و زیبایی بی‌نظیر و نرمی فوق‌العاده‌ای برای محیط خانه ایجاد می‌کنند. این فرش‌ها دستبافت هستند و پشم سختی دارند، به همین علت به طور طبیعی در برابر له شدن مقاوم هستند و می‌توانند در برابر سایش و پارگی شدید ناشی از رفت و آمد مقاومت کنند. مزیت دیگر آن‌ها این است که در برابر آتش مقاوم هستند و این موضوع آن‌ها را به یک انتخاب مطمئن برای خانه تبدیل می‌کند. آخرین مزیت فرش‌های پشمی مربوط به سازگاری با محیط زیست و پایداری است، زیرا پشم‌های این فرش‌ها از پشم‌های گوسفند به شکل سالانه جمع‌آوری می‌شوند. با این حال، این فرآیند جمع‌آوری پشم طبیعی به این معنی است که محصول نهایی گران است و عرضه محدودی دارد.

انتخاب قالیشویی در مهرشهر برای شستشو فرش دستبافت

فرش دستبافت بسته به نوع تولید می‌تواند جنس ابریشمی یا پشمی داشته باشد. اگر چه قیمت فرش‌های ابریشمی بیشتر است و نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارند، اما فرش دستبافت پشمی نیز بسیار ارزشمند است، به همین خاطر لازم است مرکز قالیشویی مناسبی را برای شستشو انتخاب کنید.

فرش‌های نایلونی

نایلون یک الیاف مصنوعی است که برای تولید فرش بسیار محبوبیت دارد. این فرش‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند و در میان فرش‌های مصنوعی بادوام‌ترین به حساب می‌آیند، به این معنی که آن‌ها می‌توانند در برابر سایش روزانه مقاومت کنند و ماندگاری بیشتری داشته باشند. در واقع فرش‌های نایلونی هم برای استفاده تجاری و هم برای مناطق پر ترافیک مناسب هستند. این فرش‌ها همچنین مقاوم خوبی در برابر کپک دارند، زیرا می‌توانند آب را دفع کنند – مزیت دیگر این فرش‌ها مربوط به امکان استفاده آن‌ها در مناطق پررفت و آمد است. پیشرفت در فناوری ساخت به این معنی است که فرش‌های نایلونی اکنون می‌توانند در رشته‌های الیاف نازک‌تر و کوچکتر تولید شوند و فرشی راحت و نرم‌تر را تولید کنند.

قالیشویی مکانیزه در مهرشهر کرج می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص انواع فرش نایلونی را با بهترین کیفیت بدون تداخل رنگ شستشو دهد. ضمن اینکه قالیشویی در مهرشهر کرج علاوه بر شستشوی مکانیزه، خشک شدن مکانیزه را ارائه می‌کند. 

فرش‌های پلیمری

فرش‌های پلیمری نیز با پلیمرهای مصنوعی تولید شده‌اند و با محیط زیست سازگاری دارند. چرا که آن‌ها از یک پلیمر تجدیدپذیر تولید شده‌اند. همچنین این پلیمرها می‌توانند ویژگی‌هایی مانند راحتی، مقاومت در برابر لکه و نرمی ‌را با هم ترکیب کنند. از طرفی شرکت‌های مهندسی شیمی ‌و تولیدی در حال توسعه پلیمرهای جدیدی هستند که عملکرد، ظاهر و دوام بهتر فرش را ارائه دهند.

قالیشویی تمام اتوماتیک در مهرشهر

قالیشویی تمام اتوماتیک در مهرشهر کرج بهترین شستشو را در بازه زمانی کوتاه برای فرش‌های پلیمری انجام می‌دهد. کلیه مراحل شستشو اعم از شستشو، خشک کردن و… در این قالیشویی به شکل اتوماتیک و بدون دخالت کارکنان انجام می‌شود.

فرش‌ها چرا کثیف می‌شوند؟

فرش‌ها نیاز به خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج دارند، زیرا به سرعت کثیف می‎شوند. میزان کثیف بودن فرش‌ها را با کفپوش‌های چوبی یا لمینت می‌توان به راحتی مشاهده کرد. مو، پوست، موهای حیوانات خانگی، گرد و غبار، خاک، باکتری‌ها و موارد دیگر در خانه‌ها جمع می‌شوند و با فرش به دام می‌افتند. در بیشتر موارد ظاهر یک فرش تمیز به نظر می‌رسد، اما یک بازرسی دقیق گرد و غبار و ذرات را نشان می‌دهد. به همین دلیل است که فرش‌ها نیاز به تمیز کردن منظم دارند.

مراقبت از فرش با خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج

نگهداری فرش باید به طور منظم با محصولات مناسب و دستگاه‌‌های شستشوی قالیشویی در مهرشهر کرج انجام شود. فرش خود را حداقل ۱-۲ بار در هفته جاروبرقی بکشید تا آلودگی سطح بالایی از بین برود. این کار از ورود گرد و غبار و کثیفی‌های سست به داخل پرز فرش جلوگیری می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، فرش شروع به تغییر رنگ کرده و الیاف آن ساییده می‌شود.

به برنامه جاروبرقی منظم در هنگام پهن کردن فرش‌های جدید توجه ویژه‌ای داشته باشید. فرش‌های پشمی‌ و فرش‌های دست‌بافت به طور یکسان نیاز به جاروبرقی منظم دارند تا ذرات جدا شده را قبل از اینکه در الیاف قرار گیرند، از بین ببرند.

بخارشوی حرفه‌ای قالیشویی در مهرشهر کرج

در برخی از موارد ممکن است برای خدماتی نظیر بخارشوی حرفه‌ای نیاز به قالیشویی در مهرشهر کرج داشته باشید. این بخارشو زمانی که نیاز به تمیزکاری جزئی بر روی فرش و موکت دارید، اهمیت پیدا می‌کند. البته تنها یک گروه حرفه‌ای و کاربلد می‌توانند تمیزکاری با بخارشوی حرفه‌ای را انجام دهند.

شستشو با بخار یک روش شستشوی فشرده فرش و در عین حال ملایم است که هم فرش را تمیز و هم ضدعفونی می‌کند. با تزریق آب داغ با فشار بالا، دستگاه با مواد شوینده تخصصی شروع به تمیزکاری می‌کند. خشکشویی و جاروکشی فرش برای نظافت‌های سبک مفید است، اما تمیز کردن با بخار میکروارگانیسم‌ها و کثیفی‌های عمیقی که می‌توانند در پرز فرش باقی بمانند را از بین می‌برد. متخصصان قالیشویی در مهرشهر کرج از روش ۶ مرحله‌ای برای شستشوی فرش استفاده می‌کنند. این قالیشویی حرفه‌ای از دستگاه استخراج آب گرم با آب تحت فشار و محلول تمیز‌کننده برای تمیز کردن عمیق فرش استفاده می‌کند. متخصص قالیشویی مهرشهر کرج فرمول‌های شوینده و روش‌های تمیز کردن را متناسب با فرش مورد نظر تنظیم می‌کند.

قالیشویی مکانیزه در مهرشهر

فرآیند تمیز کردن فرش با بخار همچنین به کاهش آلرژن‌ها مانند قارچ‌ها، کپک‌ها و کنه‌های گرد و غبار کمک می‌کند. این خدمات به قالیشویی‌های مکانیزه مربوط می‌شوند. بنابراین استفاده از خدمات یک قالیشویی مکانیزه در مهرشهر کرج به دلیل کیفیت تجهیزات مورد استفاده اهمیت بسیاری دارد، ضمن اینکه فرش در سریع‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود.

خدمات سازگار با محیط زیست قالیشویی در مهرشهر کرج

قالیشویی مهرشهر کرج از پاک کننده‌های دوستدار محیط زیست برای شستشوی فرش استفاده می‌کند که قوی و موثر هستند  و می‌توانند حتی سرسخت ترین لکه‌ها را از بین ببرند، اما مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کنند. برخی از پاک کننده‌های ارزان‌تر و غیر سازگار با محیط زیست که توسط سایر شرکت‌های قالیشویی استفاده می‌شوند، نتایج مؤثری ارائه می‌دهند، اما می‌توانند حاوی فلزات سنگین و سایر مواد شیمیایی باشند که برای سلامتی مفید نیستند.

هر چند وقت یکبار باید فرش‌ها را با بخارشوی تمیز کرد؟

یک سرویس شستشوی منظم فرش با بخار به طولانی‌تر شدن عمر فرش شما کمک می‌کند. اگر روی فرش با کیفیت سرمایه‌گذاری کرده باشید و بخواهید برای چندین سال در خانه یا محل کار شما زیبا و نو باقی بماند، انتخاب خدمات بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج اهمیت زیادی دارد.

توصیه ما به شما این است که خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج را حداقل دو بار در سال دریافت کنید. برخی از مشتریان این مجموعه ترجیح می‌دهند که بخارشوی فرش را به طور کامل‌تر انجام دهند و همزمان با شستشوی فرش با بخار، اثاثیه یا سایر لوازم را نیز تمیزکاری کنند.

 از بین بردن لکه فرش با قالیشویی خوب در مهرشهر کرج

یکی از بهترین خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج، تمیز کردن لکه‌های فرش است. در بیشتر موارد شستشوی اتوماتیک فرش باعث می‌شود که متخصصان قالیشویی از لکه‌های روی فرش غافل شوند. طوری که مشتری در هنگام برگشت فرش تنها متوجه کمرنگ شدن لکه می‌شود. این در حالی است که قالیشویی در مهرشهر کرج از روش‌ها، تکنیک‌ها و انواع شوینده برای شستشوی فرش کمک می‌گیرد. ضمن اینکه هر فرشی با توجه به نوع متریال و ویژگی‌هایی که دارد، به نوع خاصی از روش‌های پاک کردن لکه نیاز خواهید داشت.

به طور مثال قالیشویی در مهرشهر کرج برای شستشو فرش دستبافت از روش‌های دستی و گاهی حتی پاک‌کننده‌های طبیعی مانند سرکه سفید، جوش شیرین و… کمک می‌گیرد. این موضوع از آسیب دیدن فرش جلوگیری می‌کند. قطعاً صاحب یک فرش دستبافت ابریشمی تمایل به شستشوی ماشینی تمام مکانیزه ندارد. از طرفی پاک کردن لکه فرش همواره بهتر است در اسرع وقت پس از ایجاد آن انجام شود.

بهترین راه پاک کردن لکه

برای از بین بردن لکه از دستمال خشک آشپزخانه یا یک حوله سفید استفاده کنید، البته این نوع پاکسازی برای لکه‌های مایع است. لکه‌های نیمه‌جامد را با یک کاردک پلاستیکی پاک کنید. سپس از یک پارچه تمیز و مرطوب که با آب گرم خیس شده، کمک گرفته و آن را برای تمیز کردن بقیه لکه استفاده کنید. پارچه را به لکه بکشید و سپس از دستمال خشک آشپزخانه برای پاک کردن مایع باقیمانده کمک بگیرید. لکه را بیش از حد خیس نکنید یا پرز فرش را مالش ندهید، زیرا ممکن است فرش آسیب ببیند. به یاد داشته باشید که هنگام تمیز کردن، لکه را به سمت بیرون تمیز کنید، زیرا این کار از پخش شدن لکه جلوگیری می‌کند.

اگر لکه فرش از نوع جدی است و نیاز به مواد پاک‌کننده یا شوینده‌های خاصی دارد، با قالیشویی تمام اتوماتیک در مهرشهر کرج تماس بگیرید. به طور مثال لکه ایجاد شده با جوهر جزو لکه‌های خاصی است که نیاز به روش‌های متفاوتی برای پاکسازی دارد. کمک گرفتن از افراد متخصصی که در قالیشویی مشغول کار هستند و دوره‌های مرتبط با شستشوی حرفه‌ای و پاکسازی لکه‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، ضمن اینکه اطلاعات خوبی درباره انواع فرش دارند، به شما کمک می‌کند تا بدون آسیب رساندن به بافت فرش از نشت لکه یا پخش آن جلوگیری کنید.

معرفی بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج در سال 1402

روش‌های شستشوی فرش قالیشویی در مهرشهر کرج

روش‌های مختلفی برای تمیز کردن فرش وجود دارد که متخصصان قالیشویی در مهرشهر کرج از آن‌ها برای از بین بردن کثیفی‌های سرسخت و از بین بردن لکه‌های تثبیت شده استفاده می‌کنند. موثرترین و رایج‌ترین روش استخراج آب گرم است.

استخراج آب گرم

استخراج آب گرم همان روش شستشو با بخار آب است. این روش با توجه به بخار زیادی که تولید می‌کند، با نام شستشو با بخار شناخته می‌شود. این در حالی است که این شستشو با آب گرم انجام می‌شود نه بخار.

برای انجام استخراج آب گرم، تکنسین‌های آموزش‌دیده قالیشویی مهرشهر کرج از دستگاه تخصصی استفاده می‌کنند.

  • این دستگاه یک محلول تمیز‌کننده را به عمق الیاف فرش شما تزریق می‌کند
  • محلول را با استفاده از برس به هم می‌زند تا کثیفی را از بین ببرد و لکه‌ و بوها را برطرف کند
  • در ادامه نیز فرش را با استفاده از آب گرم اسپری شده از یک شلنگ فشار قوی که به مخزنی در خارج از خانه شما متصل شده است شستشو می‌دهد.
  • محلول تمیز‌کننده، آب و ناخالصی‌ها با جاروبرقی از فرش خارج می‌شوند و به داخل مخزن نگهدارنده هدایت خواهند شد.
  • در پایان شستشو، یک خنثی‌کننده بر روی فرش شما اسپری می‌شود و کمک می‌کند تا آلودگی‌های جامانده از بین بروند. ضمن اینکه به فرش شما کمک می‌کند مدت بیشتری تمیز بماند.

خشکشویی فرش

اگر نمی‌توانید صبر کنید تا فرش‌های خیس شما خشک شوند، از خدمات خشکشویی قالیشویی در مهرشهر کرج استفاده کنید. در این نوع شرایط، فرش‌های شما تقریباً بلافاصله بعد از تمیز کردن آماده استفاده هستند. این نوع خدمات برای محیط‌های کاری، پررفت و آمد و… که امکان صبر کردن برای خشک شدن فرش‌ها وجود ندارد، بسیار مناسب است.

  • برای این روش، فوم یا سایر ترکیبات حاوی مواد پاک‌کننده روی فرش‌های شما اسپری می‌شود، گاهی اوقات این اسپری همراه با مقدار کمی‌ آب با استفاده از برس یا کاپوت متصل به دستگاه انجام می‌شود.
  • محلول باید بر روی فرش خشک شود.
  • در مرحله بعد با جاروبرقی قوی مکش انجام می‌شود.
قالیشویی در مهرشهر کرج

چرا شستشوی حرفه‌ای قالیشویی در مهرشهر کرج مهم است؟

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا برخی افراد قالیشویی حرفه‌ای را برای شستشو انتخاب می‌کنند، در حالی که می‌توانند خودشان این تمیزکاری را انجام دهند؟ حقیقت این است که کارهایی که متخصصان حرفه‌ای قالیشویی در مهرشهر کرج می‌توانند انجام دهند با صاحب‌خانه‌ها تفاوت زیادی وجود دارد.

چرا که متخصصان تحت آموزش‌های گسترده‌ای قرار می‌گیرند تا در مورد موفق‌ترین روش‌های تمیز کردن فرش‌ها و کفپوش‌ها به روز بمانند.

قالیشویی تمام اتوماتیک در مهرشهر کرج به ماشین‌آلات و ابزارهایی که برای شستشوی حرفه‌ای مورد نیاز هستند، دسترسی دارد. این تجهیزات شامل لامپ‌های UV می‌شوند. این لامپ‌ها به پیدا کردن لکه‌های روی فرش کمک می‌کنند. تجهیزات قدرتمند استخراج آب گرم نیز از دیگر تجهیزاتی هستند که می‌توانند به راحتی فرش را از کنه‌های گرد و غبار و سایر آفات ریز پاکسازی کنند.

خشک شدن فرش بعد از تمیز کردن چقدر طول می‌کشد؟

خشک کردن فرش می‌تواند با قالیشویی تمام اتوماتیک در مهرشهر کرج به ۲ ساعت محدود شود. با این حال کلیه فرش‌های شسته شده بعد از گذراندن مراحل شستشو نیاز به هوادهی دارند. به طور کلی پروسه خشک کردن به شکل ۱۲ ساعته انجام می‌شود.

مزایای شستشوی منظم فرش

  • بهبود کیفیت هوا: تمیز کردن فرش به حذف گرد و غبار، کثیفی و سایر ذرات از هوا و سطح فرش کمک می‌کند. این موضوع باعث کاهش میزان آلرژن‌ها و سایر آلاینده‌های موجود در هوا نیز می‌شود که می‌توانند باعث مشکلات تنفسی شوند.
  • کاهش خطر بیماری: شستشوی منظم فرش می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند آسم و آلرژی را کاهش دهد. با از بین بردن گرد و غبار، خاک و سایر ذرات می‌توانید به کاهش احتمال بیماری کمک کنید.
  • طول عمر: شستشوی منظم فرش می‌تواند به افزایش عمر فرش شما کمک کند. با از بین بردن کثیفی، گرد و غبار و سایر ذرات می‌توانید از فرسودگی و آسیب دیدن الیاف فرش در طول زمان جلوگیری کنید.
  • ظاهر بهبود یافته: شستشوی منظم فرش می‌تواند به بهبود ظاهر محیط کاری کمک کند. فرش‌های تمیز و عاری از لکه و کثیفی باعث راحتی بیشتر کارمندان و مشتریان می‌شوند.
  • بدون شستشوی حرفه‌ای فرش در قالیشویی مهرشهر کرج، کثیفی به جزئی از فرش تبدیل می‌شود. از طرفی باکتری‌ها می‌توانند پخش شوند، آلرژن‌ها را جذب کنند، شما و خانواده‌تان را در معرض  انواع آلودگی و ناخالصی‌ها قرار دهند. شستشوی منظم فرش به شکل حرفه‌ای ممکن است برای سلامتی، خانواده و مهمانان شما ضروری باشد.
  • فرش‌ها معمولاً با تردد دائمی و روزانه ‌ضربه می‌خورند. این موضوع باعث می‌شود به تدریج گرد و غبار، کثیفی و… در الیاف فرش رسوب کنند. همچنین ظاهر فرش را نسبتاً کدر و بی‌روح می‌کند. بنابراین برای تازه شدن ظاهر فرش مانند روز اول نیاز به خدمات قالیشویی خوب در مهرشهر کرج دارید.
  • در حالی که جاروبرقی برای از بین بردن کثیفی سطح ضروری است، یک بخارشوی حرفه‌ای عمیق‌تر به فرش وارد می‌شود تا با مکش قدرتمند، کثیفی‌ها و زباله‌های باقی‌مانده را خارج کند.
  • علاوه بر این، شرکت قالیشویی حرفه‌ای محصولاتی دارد که فرش را ضدعفونی کرده و الیاف را تازه می‌کند.

لکه‌های فرش را از بین می‌برد

آیا تا به حال سعی کرده‌اید خودتان لکه‌ای را از روی فرش پاک کنید؟ بعد از تمیزکاری، فکر می‌کنید لکه از بین رفته است، اما چند روز بعد، باقیمانده لکه را بر روی فرش مشاهده می‌کنید که این مسئله بسیار ناراحت‌کننده است.

محصولات پاک‌کننده خانگی یا صنعتی (اگر با دقت انتخاب نشده باشند) می‌توانند رنگ فرش را تغییر دهند و حتی به آن‌ها آسیب دائمی ‌بزنند. به علاوه، اگر فوراً متوجه لکه نشوید، می‌تواند به لایه زیرین جذب شود و تبدیل به یک لکه دائمی شود. از این رو بهتر است برای تمیزکاری این لکه‌ها از خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج کمک بگیرید.

یکی دیگر از مزایای قالیشویی این است که یک تکنسین آموزش‌دیده با انواع مختلف الیاف فرش آشنایی دارد. از طرفی آن‌ها این تجربه را دارند که بدانند هنگام تمیز کردن با بخار یا خشکشویی چه اقدامات و محلول‌هایی را باید استفاده کنند.

محیط زندگی سالم‌تر را حفظ می‌کند

باکتری‌ها و آلرژن‌های موجود در فرش می‌توانند کیفیت هوای داخل خانه شما را آلوده کنند و تنفس را برای افرادی که از آلرژی یا آسم رنج می‌برند، دشوارتر کنند. این مسئله می‌تواند به مشکلات تنفسی کمک کند و مشکلات سلامتی دیگری را برای شما و اعضای آسیب‌پذیرتر خانواده شما ایجاد کند.

شستشو و فرآیندهای حرفه‌ای قالی‌شویی به از بین بردن این مواد حساسیت‌زا و ضدعفونی فرش کمک می‌کند و هوای داخل خانه سالم‌تر و تمیزتر را برای شما فراهم می‌کند. این امر به ویژه در ماه‌های پاییز و زمستان که افراد زمان بیشتری را در داخل خانه می‌گذرانند، بسیار مهم است.

شستشو با بخار در مهرشهر کرج

 قالیشویی در مهرشهر کرج

گلیم و قالی در این دوره یک کالای لوکس و ضروری به حساب می اید.و حضور پر رنگی در چیدمان منزل دارد .پس نباید ریسک کرد و آن را به افراد بی تجربه و نابلد سپرد . مشتریان عزیز ما در مهرشهر کرج مطلع هستند که کارخانه قالیشویی وزیر مجهزترین قالیشویی در مهرشهر کرج است که با بهره گیری از متد روز برای مشتریان خدمات ویژه دارد.قالیشویی وزیر در مهرشهر کرج با رعایت شستشوی اسلامی رضایت مشتریان را جلب کنند برای اینکه از تمامی این خدمات استفاده کنید هم اکنون با قالیشویی وزیر تماس بگیرید .قالیشویی معتبر در مهرشهر به شما معرفی میکنیم تا کار شما را راحت کنیم قالیشویی وزیر را بعنوان معتبرترین قالیشویی مهرشهر معرفی میکنیم

شستشوی قالیچه در مهرشهر کرج

همانطور که گفتیم گلیم جایگاه ویژه در منازل ایرانی دارد. البته با توجه به سنگپوش ها و پارکت شدن کف منازل روز به روز از متراژ فرش ها کاسته میشود،  اما همچنان در خانه ها قالی وجود دارد .اگر قالیچه فانتزی متراژ پایین دارید باید بدانید که در برخی قالیشویی ها این قالیچه ها را با دست شسته و اینکار کیفیت شستشو را پایین می اورد. اما کارخانه قالیشویی در کرج دستگاه ویژه برای شستشوی قالیچه دارد که متناسب با سایز  مواد شوینده قوی تری استفاده میکند.

ریشه قالیچه را به خوبی تمیز میکند.سرعت کار بالا رفته و زمان تحویل کوتاه تر خواهد شد. قالیشویی مهرشهر آماده ارائه خدمات برای انواع قالیچه می باشد فقط کافی است باشماره قالیشویی وزیر در مهرشهر تماس بگیرید . ما برای قالیچه هم از کاور مخصوصا استفاده خواهیم کرد پس نگرانی چگونگی تحویل قالیچه نباشید .

معایب شستشو سنتی قالی

هنوز هم هستند کسانی که قالی را در منزل می شویند و با علم به این موضوع که ذخایر آب شرب نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان رو به اتمام است هر سال اینکار را تکرار می کنند . دلایلی که برای اینکار دارند هم شامل عدم پرداخت هزینه به قالیشویی و سالم ماندن فرش است . فکر میکنند اگر فرش جلوی چشمانشان شسته شود هیچ آسیبی نمیبیند .اما این دلایل کاملا اشتباه و غیر منطقی بوده چون با شستشو در منزل هزینه آب ، مواد شوینده و کارگری را بایدکامل پرداخت کرد. از طرفی هیچگونه تضمینی برای آسیب ندیدن فرش وجود ندارد و از همه بدتر اب شرب زیادی هدر رفته و آب آلودگی ناشی از شستشو فرش به طبیعت اطراف آسیب فراوان می رساند .

مزایای استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در قالی شویی مهرشهر کرج

  • صرفه جویی و کاهش زمان شستشو
  • افزایش سرعت و دقت در کار
  • رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از انتقال باکتری به سایر فرشها
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • صرفه جویی در میزان برق مصرفی
  • عدم پارگی ریشه و شیرازه فرش
  • تمیز شدن فرشها بصورت عمقی
  • کاهش چشمگیر خطای انسانی
  • رول و کاور کردن مکانیزه

و …

قالیشویی فوری در مهرشهر کرج

قالیشویی فوری در مهرشهر کرج

زمانی که فرش را برای شستشو به قالی شویی مهرشهر میدهید نظم چیدمان دکوراسیون خانه بهم میریزد و فضای زیادی از خانه خالی میماند . علاوه بر این کسانی که فرزند کوچک، در خانه دارند و یا در فصل سرما تصمیم به نظافت میگیرند سرعت در کار برایشان بسیار مهم است و میخواهند هر چه سریعتر فرش را تحویل بگیرند . نگران نباشید  وزیر سریعترین قالیشویی مهرشهر کرج است و طبق زمان بندی شما تحویل میدهد .

مطلب مرتبط: قالیشویی در گلشهرکرج

قالیشویی شعبه فاز ۴ مهرشهر کرج

قالیشویی شعبه فاز ۴ مهرشهر کرج  یکی از قالیشویی های قدیمی بوده که با کادری مجرب و حرفه ای، همواره در جلب رضایت مشتریان می کوشد. در واقع هدف همه کارکنان و پرسنل این قالیشویی رضایت مشتریان با هر سلیقه و نظری است. کیفیت شستشو در این قالیشویی تضمینی بوده و از شوینده های مخصوص برای شستشوی فرش ها استفاده می‌کند.

معرفی خدمات قالیشویی مجاز مهرشهر در کرج

شستشوی ۱۰۰ درصدتضمینی، وآبکشی کاملا شرعی و سه وچهارمرحله ای پشت وروی فرش شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف وفرش های تراکم بالا  طی دو مرحله بنا به درخواست مشتری به دوصورت :

  1. دستی شورتخصصی
  2. اتوماتیک شور
  • شستشوی مبلمان در منزل باکیفیت عالی وآبکشی شرعی وشستشوی انواع موکت و پتو
  • و روفرشی وپشتی و…
  • سرویس شبانه روزی وبدون تعطیلی به سراسر کرج
  • مجهزبه گرم خانه
  • مجهزبه دستگاه آبگیر لوله ای واتوی فرش صددرصد تضمینی
  • بدون هیچ گونه چروک شدگی وضدعفونی تخصصی فرش و
  • رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وکاورفرش بانظر مشتری
  • تسویه فاکتوردرصورت رضایت مشتریان عزیز
  • نارضایتی شستشوی رایگان مجدد مبلمان وفرش
  • تحویل۲۴الی ۴۸ساعته
  • انواع تعمیرات تخصصی فرش ماشینی ودستباف توسط متخصصین کاربلد و با تجربه

تعرفه قالیشویی در مهرشهر کرج

تعرفه قالیشویی ،در مهرشهر کرج بستگی به نرخ هر ساله ای دارد که توسط اصناف منتشر می گردد. برخی از قالیشوییها با مبلغی بسیار نا چیز اقدام به شستشوی فرش شما می کنند اما مسئله این است آیا مبلغی که شما پرداخت کرده اید واقعاً به سود شماست یا به ضرر خود اقدام کرده‌اید چرا که بسیاری از مجموعه ‌های قالیشویی با ایجاد صدمات مختلف به قالی شما بیشتر از آنکه به نفع شما کار کرده باشند به ضرر شما اقدام می کنند و قیمت و کیفیت قالی شما را تحت تاثیر قرار می دهند.

قیمت قالیشویی،تند و با ارزش می باشند نیاز به شستشوی تخصصی دارند تا از هم متلاشی نشوند و آسیب نبینند.

قطعا شستشوی این گونه فرش ها توسط نیرو های مجرب و ابزار پیشرفته صورت پذیر است. به همین خاطر ممکن است ،قیمت شستشوی این گونه قالی ها بیشتر باشد که طبیعتاً به نفع شماست. موادشوینده بسته به نوع فرش و کیفیت خدمات قالیشویی و…………متفاوت هست. مانند سدیم، کلر، آب ژاول،  پودر رختشویی و شامپو فرش. انتخاب نوع مواد شوینده نقش بسزایی در میزان چربی زدایی و درخشندگی فرش دارد. قالیشویی در راستای اهدافی چون سفید کردن ریشه های فرش، رنگبری فرش، از بین بردن لکه فرش و کلرینه کردن فرش در انتخاب نوع مواد شیمیایی تصمیم می گیرد.

عیوب تاثیر گذار در خرید فرش

  • رفوی قابل رویت
  • تاب خوردگی کناره
  • شکستگی نقشه
  • پارگی نخ تار به صورت مشهود
  • پارگی نخ پود به صورت مشهود
  • نایکنواختی و سایه روشن موضعی رنگ
  • پشت ریختگی نخ خاب به صورت مشهود
  • سرکجی  بیش از یک در صد در طول،عرض،قطر
  • سوزنی شدن نخ خاب به علت نفوذ آهار به روی فرش
  • ریزش آهار از پشت فرش
  • اشتباه طراحی نخ خاب به صورت مشهود
  • اشتباه طراحی چله
  • ناصاف بودن کناره ها
  • دو رنگی به صورت مشهود
  • روده شدن نخ پود
  • نا یکنواختی تراش و زبری سطح  به صورت مشهود

اگر  هر یک از خرابی های بالا را داشته باشد  درجه یک شناخته نمی شود و عمر کوتاه تری نسبت به اعلا و درجه یک خواهد داشت .

نکات مراقب فرش در خانه

  • قبل از جارو کشیدن ،کمی نمک بپاشید ،اجازه دهید برای یک ساعت نمک روی آن بنشیند ، این عمل به براق شدن بعداز جارو کشیدن کمک میکند.
  • یک تکه یخ را در فرو رفتگی ،به جا مانده به وسیله مبلمان بگذارید، سپس اجازه دهید که آب شود این عمل سبب می شود که الیاف پر شود و دوباره بایستد .
  • فرش رادر مکان مرطوب یا در معرض نور مستقیم خورشید قرارندهید.
  • اندازه فرش را با توجه به وسعت مکان انتخاب کنید.
  • اجسام داغ را روی فرش قرار ندهید.
  • از قراردادن وسایل گرمازا از جمله بخاری به طور مستقیم  خودداری نمایید که باعث زرد شدن می شود .
  • به منظور جلوگیری از سایش و یکنواخت ماندن رنگ  آن را هر چند وقت یکبار سر و ته نمایید .
  • اسباب اثاثیه سنگین نظیر مبل ، میز و غیره را در دوره های زمانی متفاوت تغییر مکان دهید تا از ایجاد فشردگی موضعی در سطح جلوگیری گردد.‌                                                                                                                 
  • برای پیشگیری از سر خوردن،وی سطح صاف و صیقلی از ترمز فرش استفاده نمایید .هنگام جا به جا کردن و حمل و نقل ، آن را رول نمایید . با توجه به اینکه تا کردن آسیب می رساند از تا کردن آن خودداری نمایید.
  • در فرش آکریلیک جهت رفع پرز آزاد  ، در ابتدای استفاده چندین بار آن را با جاروی دستی خیس ، جارو نمایید .
  • فرش را روی سطح ناهموار و کج ‍‍‍‍‍قرار ندهید.
  • گلیم مرطوب سبب شکسته شدن خواهد شد  و تکه تکه خود را نشان میدهد.
  • قبل از اینکه روی آن راه بروید اجازه دهید که کاملا خشک شود ، زمان دوازده ساعته توصیه میشود .
  • در هنگام شستشوی سطوح زیر  (مثل سرامیک ، سنگ و …) از موادی که خاصیت اسیدی یا قلیایی دارند استفاده نشود ، چون احتمال باقی ماندن مواد مذکور در محل شستشو وجود دارد که باعث پارگی  میشود .

شستشوی فرش مهرشهر کرج

بهترین گزینه برای اینکار ، استفاده از قالی شویی معتبر، در مهرشهر کرج بوده . قالیشویی وزیر به عنوان قالیشویی مجاز در مهرشهر کرج فعالیت میکند . اگر شخصا می خواهید اقدام کنید قبل از شستشو باید گرد وغبار از سطح یا لا به لای فرش زدوده شود و برای اینکار بهتر است از جارو برقی با مکش بالا استفاده کنید. بهتر است برای شستشو ، گلیم را در محلی شسب دار پهن کرده و سطح آن را کاملا با آب ولرم (تا ۴۰ درجه سانتی گراد ) خیس نمایید . سپس محلولی از شامپوی فرش و آب ولرم تهیه کرده و به وسیله اسفنج کلیه نقاط  را بشویید.

پس از اتمام ، سطح را با آب طوری شستشو دهید، که مواد شوینده به طور کامل خارج گردد . جهت شستشوی سطح از وسایلی مانند برس های سیمی و یا زبر استفاده نشود تا باعث آسیب دیدگی  نشود . هرگز از مواد شوینده که دارای جوهر نمک ، اسید و یا ترکیبات مشابه می باشند استفاده نکنید . همچنین در مورد گلیم پشمی از مواد قلیایی قوی و مواد سفید کننده استفاده نکنید . برای جلوگیری از چروک شدن هنگام خشک کردن ، آنرا در محلی با شیب تند قرار دهید یا به صورت صاف آویزان نمایید و همچنین در محلی که هوا جریان دارد آویزان کنید . اما بهتر است از شستشو  در منزل خودداری کنید و اینکار را به متخصصین این حرفه در قالیشویی وزیر بسپارید .

روش لکه زدایی

هر کدام از آنها که قابل برداشتن باشند به محض ایجاد  ، سریعا ماده را با قاشق تمیز جمع کنید بعد از هر عمل پاک کنندگی با روش های زیر محل را به وسیله پارچه سفید و تمیز خشک نمایید و در صورت پاک نشدن ، آن را  تکرار نمایید .

 شیر و ماست

  • برای شیر و ماست ، دارو (شربت) ، شکلات ، روغن خوراکی ، تخم مرغ ، ادرار ، خون ، استفراغ ، رنگ پلاستیک و چسب چوب ، شامپو  را در آب ولرم حل و کف حاصل را به وسیله پارچه سفید و تمیز روی محل لکه ، مالش دهید .

 لاک و رژ لب

لاک ناخن ، رژ لب ، دوات و ماژیک ، پارچه تمیز آغشته به استون را روی محل بکشید .

 روغن

پارچه سفید آغشته به تینر فوری را روی محل آن بکشید.

آدامس

ادامس را با یک تکه یخ منجمد و سپس از فرش جدا کنید.

 چربی

  • برای نواحی لکه های کم رنگ ، همه محلول های تمیز کننده را امتحان کنید .

چربی یا روغن را ، بلغور ( آرد ذرت ) یا جوش شیرین  جذب خواهد کرد. طی یک شب بر روی آن پخش و با جارو برقی جارو کنید .

زمان تحویل در قالیشویی مهرشهر کرج

شستشو فرایندی زمان بر است و علاوه بر جنس و نوع به میزان کثیفی نیز بستگی دارد . هر چه  آلودگی  بیشتر باشد مراحل خاک گیری و شستشو نیز طولانی ترمیشود.قالی ترک و خارجی نیز به شستشوی مخصوص و مواد ویژه نیاز دارد زمان خشک شدن آنها نیز بسیار متفاوت خواهد بود . قالی شویی وزیر به عنوان سریعترین قالیشویی مهرشهر کرج فرشها را ۴۸ الی ۷۲ ساعت تحویل می دهد .

جمع‌بندی

قالیشویی در مهرشهر کرج تخصص لازم در زمینه شستشوی انواع فرش دستبافت ابریشمی و پشمی را دارد. یعنی بهترین مواد را متناسب با متریال و الیاف فرش برای از بین بردن لکه و شستشو انتخاب می‌کند. ضمن اینکه خدمات خود را در کلیه ایام سال ارائه می‌کند. کمترین زمان را برای ارائه خدمات تمیزکاری در نظر می‌گیرد و فرش‌های شما را در مدت زمان کمی تحویل می‌دهد. سخت‌ترین لکه‌ها را در کمترین زمان برطرف می‌کند. خدمات شستشوی فرش در محل، تمیزکاری مبلمان در محل و… از دیگر خدمات قالیشویی مهرشهر کرج است.

قالیشویی در مهرشهر کرج کلیه خدمات تمیزکاری و شستشو را با ضمانت ارائه می‌کند. این مرکز افراد متخصص و آموزش‌دیده را برای شستشو به کار می‌گیرد. از این رو در این مرکز از آسیب به بافت فرش جلوگیری می‌شود. شستشوی تمام اتوماتیک و مکانیزه نیز از دیگر خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج است که متناسب با نوع فرش‌ها انجام می‌شود. این مرکز علاوه بر شستشو، خدمات ترمیمی مثل رفو و رفع پارگی را نیز انجام می‌دهد.  

شماره تماس قالیشویی در مهرشهر کرج

ساکنین محترم محدوده مهرشهر کرج برای استفاده از خدمات ما در مهرشهر می توانند با قالی شویی وزیر تماس و ثبت سفارش کنند تا تیم حرفه ای ما در سریعترین زمان خود را به محدوده مهرشهر برسانند .

Tel:02691001818

Tel:02634656506

‫۹ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا